השוק

Avo הישראלית מגייסת 45 מיליון דולר, מה תעשה בכסף?

הסטארט הישראלי שפיתח פלטפורמה טכנולוגית המאגדת בנייני דירות וחברות לרשת צרכנית, מודיע על השלמת סבב גיוס B בהובלת קרן ההשקעות Insight Partners, הכסף שגויס יאפשר ל-Avo להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה ולגייס עובדים ולתמוך בצמיחתה הגלובלית של החברה
מערכת ice | 
צוות avo (צילום סטפן קלפקו)
הסטארטאפ הישראלי Avo שפיתח פלטפורמה טכנולוגית המאגדת בנייני דירות וחברות לרשת צרכנית, מודיע על השלמת סבב גיוס B של 45 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילה קרן ההון סיכון וההשקעות הפרטיות הבינלאומית Insight Partners, יחד עם המשקיעים הקיימים F2 Capital, Kleiner Perkins, IBI Tech Fund, הפניקס ו- JLL Spark.
לפני מספר חודשים בלבד הודיעה Avo על השלמת סבב גיוס A וכעת סך גיוסי החברה עומדים על מעל 80 מיליון דולר. הכסף שגויס יאפשר ל-Avo להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה, לגייס עובדים ולתמוך בצמיחתה הגלובלית של החברה. ב-Avo כלל עובדי האופרציה בניהם שליחים, נהגים, מלקטים ועוד הם שותפים לדרך ומקבלים הטבות בחברה בדומה לשאר העובדים במשרות הטכנולוגיות, מה שכולל בין היתר גם אופציות בחברה.
ב-Avo צפויים לגייס בשנה הקרובה כ-300 עובדים חדשים בישראל למגוון משרות: פיתוח, בינה מלאכותית, פיתוח עסקי, שיווק, ניהול לקוחות, ניהול מוצר, אופרציה ועוד. החברה פעילה כיום במגוון ערים בישראל וכן בניו יורק ובשיקגו. במהלך השנה הקרובה החברה מתכוונת להתרחב לשווקים רבים בארה״ב ולהעמיק את אחיזתה בעשרות ערים וישובים בישראל.
הסטארט־אפ Avo מאגד בנייני דירות וחברות לרשת צרכנית באמצעות פלטפורמה טכנולוגית, שמאפשרת לעובדים ודיירים להזמין מגוון מוצרים ללא דמי משלוח וללא מינימום הזמנה, ולקבל את המשלוח כבר באותו היום. בין לקוחותיו נמנים גורדי שחקים בניו יורק, שיקגו וישראל לצד מאות חברות כגון פלייטיקה, איירונסורס, פייסבוק, KPMG, מיקרוסופט ועוד.
Avo הוקמה בשנת 2017, כחברה לריכוז משלוחים למוצרי תינוקות להורים בפעוטונים בתל אביב. מאז הרחיבה Avo את פעילותה ברחבי הארץ והעולם והיום רשומים אלפי בניינים, תאגידים, אוניברסיטאות ובתי חולים המחוברים לפלטפורמה אשר עובדיהם ודייריהם יכולים להזמין דרך החנות הדיגיטלית מוצרי יסוד, מוצרי תינוקות, פארמה, ניקיון, גאדג׳טים, פלאפונים, מחשבים, ירקות ופירות, מתנות, מוצרי מטבח, מוצרים לחיות מחמד, מוצרי ספורט ועוד.
בשנה האחרונה נגיף הקורונה הוביל לשינוי משמעותי בהרגלי הצריכה של הצרכנים, וכתוצאה מכך רבים מהם עברו לרכישות מוצרים מקוונת, אשר חוסכת יציאה למתחמי קניות הומי אדם, המתנה ממושכת, חשיפה לנגיף ועוד. המעבר לקניות מקוונות גרם לצמיחה משמעותית עבור חברת Avo שרשמה עלייה של 1000% בהכנסות במהלך השנתיים האחרונות.
"בשנה האחרונה חווינו דרישה גוברת לפלטפורמה הייחודית שפיתחנו בעקבות השינוי המשמעותי באופן הפעולה של צרכנים שעברו לקניות באונליין. אנחנו מאמינים שאנשים לא צריכים לשלם עמלות נוספות כמו כמו דמי משלוח, דמי טיפול בהזמנה, טיפ או עמלות וכן אין סיבה למינימום הזמנה. ב-Avo ניתן להזמין פריט יחיד וזה כל מה שתשלם עבורו" אמר דקל ולצר, מנכ"ל Avo ומייסד שותף. "הגיוס הנוכחי בהובלת קרן ההשקעות הגלובלית Insight Partners ובשיתוף הקרנות F2 Capital, Kleiner Perkins, IBI Tech Fund, הפניקס ו- JLL Spark מהווה אבן דרך משמעותית עבורנו ומשקף את הבעת האמון בפוטנציאל הרב שעוד לפנינו. בכוונתנו להכפיל את מאמצי ההתרחבות שלנו ולשם כך גם לגייס עובדים נוספים".
"אנו ב- Insight מתרגשים מהחזון של Avo לשנות את עולם המשלוחים. הטכנולוגיה של AVO מאפשרת ללקוחותיה דרך חדשנית ואף מהפכנית ליצור מעורבות הן עם הדיירים והן עם העובדים". אמר ג'ף הורינג, מנכ"ל Insight Partners. "אנו שמחים להיות שותפים לצמיחתה של החברה ומצפים לעבוד יחד על מנת לסייע לה להפוך למובילה בתחומה".
"אנחנו ב-AppsFlyer עובדים עם Avo כבר מעל שנתיים. השירות שלהם הפך את שגרת ניהול המשרד למהירה ויעילה יותר ומאפשר לנו להקל על העובדים והעובדות שלנו מדי יום, שמודים על היכולת להוריד מטלה אחת מהרשימה בכך שהקניות מגיעות ישר למשרדים שלנו בהרצליה ובחיפה, מבלי שיצטרכו לבזבז זמן או כסף מיותרים". אמרה נטע אתל בוקעי, מנהלת חווית עובדים  AppsFlyer "היינו בין הלקוחות הראשונים של החברה, ואנו שמחים על האפשרות לעבוד איתם ולחגוג איתם את ההצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה