עסקי ספורט

סימון ביילס תוביל קמפיין של חברת הסטארט אפ אקסוניוס

אלופת העולם בהתעמלות, שחוותה משבר מנטלי במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ, תסביר על היכולת להתמודד עם מצוקות ומשברים בקמפיין חדש לחברת ניהול נכסי אבטחת סייבר וניהול אפליקציות: "כולנו מאותגרים כיום על ידי מצוקות ברמות שונות הנובעות מהעידן הדיגיטלי"
מערכת ice | 
סימון ביילס (צילום ויקיפדיה)
חברת הסטארט-אפ אקסוניוס, מובילה בתחום ניהול נכסי אבטחת סייבר וניהול אפליקציות SaaS, השיקה היום קמפיין "לשלוט במורכבות" בהשתתפות סימון ביילס, אלופת העולם בהתעמלות, ואיימי ברים, אלופת תחרות הקרוספיט. אקסוניוס חבר לביילס ולברים לאור היכולות שלהן להתמודד עם מצוקות ודברים מורכבים, מציאות שמקצועני IT ואבטחת סייבר חווים על בשרם בעת שהם ניצבים בחזית איומי הסייבר על הארגון.
סימון ביילס אמרה: "במהלך הקריירה שלי התמודדתי עם מצוקות ועם מצבים מורכבים והיכולת שלי להתגבר עליהן נטועה בתמיכה המשפחתית החזקה שקיבלתי. כולנו מאותגרים כיום על ידי מצוקות ברמות שונות הנובעות מהעידן הדיגיטלי ואקסוניוס מספקת לקהילת אבטחת הסייבר תמיכה המאפשרת להתמודד עם סביבות מורכבות. בסופו של דבר, מערכות תומכות הן קריטיות בימים אלה, המאתגרים ביותר של חיינו".
במסגרת קמפיין "לשלוט במורכבות" ביילס וברים יספרו על ההתמודדות שלהן עם מצבים מורכבים שחוו במהלך פעילותן הספורטיבית ובחיי היום יום שלהן בסדרת סרטונים שתשודר בלעדית בפלטפורמת הוידאו החדשה +Axonius שהשיקה אקסוניוס. כל פרק יציג את ההקבלה בין האופן שביילס וברים ניצבו בפני מצוקה, התאימו את עצמן אליה ולמדו ממנה לבין הכאוס והמורכבות המאתגרים לעיתים קרובות את מנהלי האבטחה וה-IT. הפלטפורמה של אקסוניוס לניהול נכסי סייבר מספקת ללקוחות דרך פשוטה ויעילה לשלוט במורכבות ובהיקפן הרחב של סביבות IT מודרניות ובה בעת להבטיח שהן מאובטחות.
"רוב הקמפיינים של פרסום ושיווק של פתרונות אבטחת סייבר מתמקדים בטכנולוגיה ורק מעטים מהם מאירים את המרכיב האנושי, אך האנשים שעומדים מאחורי הטכנולוגיה הם הגיבורים האמיתיים" אמר נתן בורק, מנהל שיווק ראשי, אקסוניוס. "סימון ואיימי ניצבו בפני מצבים מורכבים מסוגם והתמודדו עמם באופן אנושי וייחודי ואנו מאמינים שהמסעות שלהן מקבילים באופן מדויק למאבקים של צוותי אבטחת סייבר כיום".
כזכור, סימון ביילס הגיע למשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ האחרון כפייבוריטית הברורה לזכייה במדליית הזהב, אלא שבמהלך מקצה הגמר הפסיקה את השתתפותה ואמרה כי היא "צריכה להתמקד בבריאות הנפשית שלי". לבסוף, החליטה ביילס להשתתף בתרגיל הקורה וסיימה את המשחקים עם מדליית הארד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה