השוק

וולוו מעלה הילוך: זה הסטארט-אפ הישראלי שהשקיעה בו

ענקית הרכב וולוו הודיעה שתשקיע מיליוני דולרים בחברה ישראלית שמפתחת פתרונות טעינה מהירים. ההשקעה היא חלק מתוכנית להרחבת הצי החשמלי של וולוו
מערכת ice | 
רכב חשמלי של וולוו (צילום WhatCar?)
יצרנית הרכב העולמית וולוו, ביצעה השקעה אסטרטגית בסטארט-אפ StoreDot (סטורדוט) שהוקם בישראל. מדובר על מימון של מיליוני דולרים שמגיע כחלק מסבב השקעות D של סטורדוט. וולוו מצטרפת לרשימה של משקיעים גלובליים של החברה, כולל דיימלר, VinFast, Ola Electric, BP Ventures, Samsung, TDK ו-EVE Energy.
סטורדוט היא חברה לפיתוח פתרונות טעינה מהירה, ושם אומרים כי החברה בדרך להתחיל בייצור המוני של תאי ה-'100in5' שלה כבר בשנת 2024, ולהשיג טעינה של רכב ב-5 דקות שתספיק ליותר מ-150 ק"מ נסיעה. ההשקעה מעניקה לוולוו את ההזדמנות לשיתוף פעולה הדוק עם החברה בטכנולוגיית הסוללה החדשה, והיא חלק מהתוכנית של וולוו להעלות הילוך בייצור הרכבים החשמליים.
 
מאיר הלברשטאם, סמנכ"ל הכספים של סטורדוט, אמר: "אנחנו מתקרבים לייצור המוני של הסוללות שלנו וההשקעה של וולוו היא עוד הבעת אמון ענקית בחברה שלנו ובפיתוחים שלה. השקעות מעין אלו נותנות לנו את הכוח הפיננסי שיאפשר לנו להביא את הסוללות המהפכניות שלנו לשוק מהר יותר ולהגביר את המחקר והפיתוח של המוצר."
וולוו הצהירה כי היא שואפת למכור רק מכוניות חשמליות עד שנת 2030. כבר בשנת 2025, החברה שואפת שמחצית מהמכירות העולמיות שלה יהיו ממכוניות חשמליות. אלכסנדר פטרופסקי, ראש אגף הטכנולוגיה של וולוו אמר על ההקעה החדשה: "ההשקעה שלנו בסטורדוט מתאימה באופן מושלם לחזון של וולוו והמחויבות שלה לחשמול ולניידות נטולת פחמן תואמת את שלנו. אנו נרגשים להפוך את שיתוף הפעולה הזה למוצלח עבור שני הצדדים, ופועלים להבאת הטכנולוגיה פורצת הדרך הזו לשוק."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה