שיווק ופרסום

אוקייקיופיד בקמפיין פורץ דרך בהיקף של כ-2 מיליון שקל

אוקייקיופיד (OkCupid), אחת מאפליקציות ההיכרויות הפופולריות ביותר בתחום הדייטינג בעולם ובישראל, משיקה את קמפיין הפרסום הגדול ביותר שלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. ״שאלות ההתאמה שלנו נענו עד היום על ידי למעלה מ-90 מיליון פעם על ידי צעירות וצעירים ישראלים, שסיפרו לנו מה הכי חשוב להם בבני/בנות הזוג", אומרת דירקטורית בכירה לשיווק בחברה
מערכת ice |  1
תאלין אבו חנא וסוניה אובליטי (צילום אוקייקיופיד)
אפליקציית ההיכרויות הפופולרית אוקייקיופיד, יוצאת בקמפיין מתוצרת כחול-לבן בהיקף 2 מיליון שקלים. מסע הפרסום יעלה במקביל בטלוויזיה, שלטי חוצות, רכבות ודיגיטל. מדובר בקמפיין הפרסום הגדול ביותר של החברה בישראל. הקונספט הפרסומי הוא חגיגה של מערכות יחסים מגוונות ופתיחות לכל סוגי הקשרים והמגדרים.
האפליקציה, הידועה בשאלוני העומק שמשמשים להתאמת בני/בנות זוג, מזמינה את המשתמשים לבחון מקרוב איזו מערכת יחסים מתאימה להם יותר. ההיקף הצפוי של הקמפיין מוערך בכ-2 מיליון שקלים והוא יכלול טלוויזיה, שילוט חוצות, רכבות ונוכחות רחבה בדיגיטל.
 
בקמפיין מככבים זוגות צעירים, שכל אחד מהם מייצג סוג שונה של מערכות יחסים: ׳המרימים׳, ׳החפרנים׳, ׳הדביקים׳ ואחרים. את התפקידים מאיישים צעירים וצעירות, ממגדרים וזהויות מיניות שונים, מוצא מגוון ומאפייני גוף שונים, המייצגים חתך רחב של המשתמשים הישראלים, ביניהם, גם הדוגמנית הטרנסג׳נדרית המצליחה ויוצאת ׳האח הגדול׳, תאלין אבו חנא. 
״הקמפיין שלנו בישראל נבנה על יסודות שאוקייקיופיד הניחה כבר מהיום הראשון להקמתה״, אומרת סוניה אובליטי, הדירקטורית הבכירה לשיווק בחברה. ״שאלות ההתאמה שלנו נענו עד היום על ידי למעלה מ-90 מיליון על ידי צעירות וצעירים ישראלים, שסיפרו לנו מה הכי חשוב להם בבני/בנות הזוג המיועדות. הטיפוסים השונים ומגוון מערכות היחסים במוצגים בקמפיין מבוססים על המשתמשים באפליקציה מדי יום ביומו בישראל. בין אם את רומנטית חסרת תקנה ובין אם אתה ׳מוגזם׳, אוקייקיופיד תמצא לך את מבוקשך״.
 
על ההפקה הייחודית והקריאייטיב אחראי משרד הפרסום והמיתוג סאביו בשיתוף הארט דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי. ״השפה של אוקייקיופיד, עד היום התבססה בקמפיינים על איורים, אבל, השנה הלכנו על הפקה מקורית ישראלית עם דוגמנים ודוגמניות מקומיות. כדי להביא לידי ביטוי את הרוח החיה של המותג. הלכנו אל מעבר למוכר ולבטוח והפקנו קמפיין פופ-אוונגארד, שנע בין חלום למציאות, שמציג  עולם ויזואלי עשיר ויוצא דופן״, אומר אלמוג דסה ציל, סמנכ"ל הקרייאיטיב של סאביו. ״הקמפיין (כמו גם האפליקציה), חוגג מערכות יחסים על כל גווניהן, מתוך האמונה שלא משנה מי את.ה או איזה קשר את.ה מחפש.ת- הכל הולך, הכל-OK! או כמו שאומר הסלוגן שלנו - מה שמתאים לך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יעזור, מנסים להשיג שם את מי שלא מעוניין בהם
    שמן נמוך ולא עשיר 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אפנה רק ליפות ורזות ואעגל פינות שלא ידעו איך אני נראה במציאות ואתכתב איתן שבועות עד שיתאהבו בי ואז נגיע לדייט ואולי לא יזרקו ויחסמו אותי ויהיה לי שבוע של חסד עד שיראו שהכל הצגה ויש יותר חתיכים שמעונייניים בהן. אבל אולי אספיק לשכב איתן ואז זה היה שווה את המאמץ.
    סגור