שיווק ופרסום

מחפשת אהבה? כוכבת הריאליטי בקמפיין חדש לאוקייקיופיד

תאלין אבו חנא, יוצאת "האח הגדול" ו"גולסטאריות", מככבת בקמפיין הגדול ביותר אי פעם של אוקייקיופיד בישראל
מערכת ice | 
קמפיין אוקייקיופיד (צילום יחצ)
קמפיין הפרסום הישראלי הגדול ביותר אי פעם, של אפליקציית ההיכרויות הפופולרית אוקייקיופיד, שצילומיו מסתיימים בימים אלה, הפגיש את תאלין אבו חנא, דוגמנית ושחקנית (״מלכות״, ״קריוקי״) ואושיית ריאליטי (״האח הגדול״, גולסטאריות״) עם הבוסית הגדולה מניו יורק, סוניה אובליטי, ראשת השיווק הגלובלי בחברה, שהגיעה במיוחד לישראל לצילומים.
הקמפיין, שחוגג מגוון מערכות יחסים, ללא הבדל מגדר, מיניות או מוצא, שיצר משרד הפרסום והמיתוג Sabio, כלל גם שיתוף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי, שיצרה בין היתר, גם את קונספטים והלוק לקליפים של נועה קירל, עדן בן זקן ושירי מימון.
 
"היה מהמם, הצילומים היו פשוט מדהימים, מלאים בצבע וסטייל," מספרת תאלין. "המנהלת הבינלאומית שהגיעה מאמריקה פשוט חמודה במיוחד, היא זיהתה אותי וקפצה עליי בחיבוקים ונשיקות ועזר לי להתחבר יותר לכל הפרויקט.
אבו חנא היא מיס טרנס של ישראל לשנת 2016 והשתתפה בעונה השמינית של האח הגדול והעונה השנייה של גולסטאריות, שם סיימה נתק משפחתי של שנים ארוכות עם אביה בעקבות בחירותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה