שיווק ופרסום

BBB משקיעה 2 מיליון שקל: כך ייראה הקמפיין החדש

רשת המסעדות BBB משיקה את תפריט אביב-קיץ 2022 בקמפיין פרסומי נרחב, המנכ"לית אהובה תורג'מן: "להפתיע את קהל הלקוחות בחידושים ובטעמים ייחודיים"

מערכת ice |  2
קמפיין חזרה למסעדות BBB (צילום גבע טלמור)
רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, אשר משיקה החודש את תפריט אביב-קיץ 2022, עולה השבוע בקמפיין פרסומי חדש ורחב היקף בכל המדיות, בהשקעה הנאמדת בסך של כ-2 מיליון שקל.  
הקמפיין החדש נערך באמצעות משרד הפרסום the box, יעלה בערוצי הטלוויזיה (12,13), בתחנות רדיו נבחרות, באתרי אינטרנט פופולאריים, ברשתות החברתיות ובעמודי הסושיאל, זאת בנוסף לפעילות על רצפת המכירה במסעדות הרשת ואל מול חברי מועדון הלקוחות BBB CLUB.   
 
הקמפיין, תחת הסלוגן born to be classic, מציג את קולקציית ההמבורגרים החדשה של הרשת. פס הקול המלווה את הקמפיין הינו עיבוד א-קפלה של יצירות קלאסיות מוכרות וזכירות, שהופקו על ידי היוצר המוזיקלי אורי קליאן מאולפני סוויט סאונד. פס קול זה מהווה שפה חדשה אשר תלווה את BBB בפעילויותיה הפרסומיות לאורך השנה.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "צוות הקולינריה שלנו פיתח המבורגרים חדשים ומנות מפתיעות נוספות, תוך התייחסות לטרנדים הקולינריים ולטעם הישראלי. מטרתנו העיקרית בפעילות זו, כמו בכל פעילות אחרת של הרשת, הינה להפתיע את קהל הלקוחות בחידושים ובטעמים ייחודיים, ואין מתאימה מעונת האביב והיציאה ממשבר הקורונה להצגת תפריט חדש ומושקע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את המוסיקה הלחין אורי קליאן
    אושר 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאולפני ״סוויט סאונד״ תדייקו בקרדיטים שלכם לפחות. הוא עשה עבודה נפלאה
    סגור
  • הפקה מעולה
    רוני 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לעוסקים במלאכה, עבודה מעולה
    סגור