רכילות עסקית

מנכ"לית BBB בשיתוף פעולה חדש: "רעש שחירש יכול לחוש"

לרגל חודש שפת הסימנים הבינלאומי, המצוין מדי שנה בחודש ספטמבר, הכריזה אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB, על חבירתה של רשת MOSES לעמותת "מעגלי שמע"
מערכת ice | 
אהובה תורג'מן, מנכ"לית ובעלים של BBB (צילום רמי זרנגר)
לרגל חודש שפת הסימנים הבינלאומי, המצוין מדי שנה בחודש ספטמבר, הכריזה היום (רביעי) אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB, על חבירתה של רשת MOSES לעמותת "מעגלי שמע", ותקיים עמה שיתוף פעולה ייחודי: לאורך כל החודש יוצע לאורחי הרשת ההמבורגר "טקסני", מסגרת חובקי העולם של MOSES.
ההמבורגר, המאופיין בטעמים של דרום ארצות הברית, מורכב מקציצת בקר, חזה אווז מעושן, נאצ'וס, חסה, עגבנייה, בצל סגול, מלפפון חמוץ, רוטב ברביקיו ומיונז, ומעוטר בפלפל צ'ילי מעל. ההמבורגר, כאמור, כולל תוספת של נאצ'וס קריספי, המעניק תחושת "קראנצ'יות" פריכה בכל ביס.
הנגיסה בנאצ'וס מייצרת 'רעש' בראשו של הסועד, כזאת שגם אנשים כבדי שמיעה/ חירשים יכולים לחוש וליהנות מהחוויה. חלק מההכנסות בגין מכירת ההמבורגר הייחודי, ייתרמו לטובת העמותה. חובק עולם "טקסני" יוצע בכל מסעדות הרשת בין התאריכים מה-6 בספטמבר ועד ל-3 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה