קריירה ולימודים

הלם במיקרוסופט ישראל: המנכ"לית עוזבת אחרי 3 שנים

רונית אטד הודיעה כי יוני יהיה החודש האחרון שלה בענקית התוכנה, ולאחר מכן תעבור לתחום ההון סיכון. במקומה מונה לתפקיד אלון חיימוביץ', שמכהן היום כמרכז הקשר של החברה מול המדינה
יאיר מור | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, רונית אטד, הודיעה לפני זמן קצר על כוונתה לפרוש מתפקידה בסוף החודש הבא בתום 3 שנות כהונה. במקומה, מונה לתפקיד אלון חיימוביץ', שכיהן ב-3.5 השנים האחרונות כסמנכ"ל חטיבות המגזר הציבורי והארגוני ויתיישב על כיסא המנכ"ל ב-1 ביולי. מועד החילופין הללו תואם את לוח השנה הכספי של מיקרוסופט, שהדו"חות שלה מתחילים מיולי של כל שנה ועד יוני של השנה העוקבת.
אטד, שהגיעה למיקרוסופט ישראל מחברת לאחר ניהול של חברת אלעד מערכות ותפקידים בכירים בענקית התוכנה אמדוקס, התמקדה בהגברת הקשר בין מיקרוסופט לתעשייה בישראל בכלל, ותעשיית הסטארט-אפים המקומית בפרט. היא הובילה השקעת ענק בהקמת חוות השרתים החדשה של החברה בישראל, שתושק עד סוף השנה, כמו גם בניית תוכנית סיוע עסקי לסטראטאפים וקידום נשים בחברה. לפי הודעת החברה, אטד מתכוונת לעבור לתחום ההון סיכון.
 
אטד הודתה לעובדי החברה על "המקצוענות, המסירות והיצירתיות, שבזכותן צמחנו להיות חברה מדהימה בישראל. אנחנו רואים את האמון שנותן בנו המשק הישראלי. מעל לכל, אני גאה במעורבות החברתית שלנו כארגון. – בהכשרת הלומי קרב וחיילים משוחררים להייטק, בקידום נשים בעולם הטכנולוגי. עכשיו הזמן שלי להמשיך הלאה ולנצח את האתגר הבא".
חיימוביץ' בן ה-44, בעל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה מהמרכז למנהלים רופין, הגיע למיקרוסופט אחרי 13 שנים בסיסקו, שהסתיימו בכהונה כסמנכ"ל המכירות של ענקית התוכנה הארגונית לגופי ביטחון בישראל, לאחר 6 שנים כסמנכ"ל טכנולוגיות ומוביל ארכיטקטורות עסקיות. לפי הודעת החברה, בתפקידו הנוכחי במיקרוסופט הוא ריכז את פעילות החברה מול המדינה, כולל משרדי הממשלה, הרשויות המקומיות, מגזר החינוך, מגזר הבריאות וכמובן המגזר הארגוני.
"אנחנו נמצאים במומנטום מצוין, בו סקטורים שלמים נשענים על הטכנולוגיות של מיקרוסופט ליצירת חדשנות עסקית", אמר אלון. "במקביל, מיקרוסופט העולמית ממשיכה להגדיל את השקעותיה בישראל, כשבין היתר עוד השנה ייפתח הדאטה-סנטר, ולכך משמעות רבה לכלכלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה