קריירה ולימודים

נטפליקס תפיק עוד סדרה ישראלית, מי יהיה היוצר המאושר?

חממת קולנוע ראשונה מסוגה פותחת את דלתותיה עבור יוצרים וסדרות ישראלים, בשיתוף עם ענקית התוכן ויוצרים בינלאומיים מוערכים. אלה היוצרים שייקחו בה חלק
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום unsplash)
חממת סם שפיגל הראשונה, החממה הראשונה לסדרות טלוויזיה, של בית הספר סם שפיגל,  הכריזה על  שמונת הפרויקטים שנבחרו מבין 114 הגשות ויזכו להשתתף במחזור הראשון של החממה. הפרויקט המוביל במחזור יזכה למענק מענקית התוכן נטפליקס.
החממה מהווה מקפצה משמעותית ליוצרות ויוצרים ישראלים שתגיע לשיאה באירוע בינלאומי בשיתוף משרד החוץ, בו ייחשפו הפרויקטים לאנשי מפתח בתעשיית הטלוויזיה העולמית. חברי ועדת הבחירה של חממת סם שפיגל לסדרות טלוויזיה 2022 : אלון ארניה, סיון ארבל, שוקי בן נעים, דנה שטרן, סאמח זועבי, אורית זמיר ודנה בלנקשטיין כהן. 
ועדת הבחירה ציינה כי מקבץ הפרויקטים הוא מגוון במיוחד וכולל סיפורים אותנטיים מנקודות מבט שונות ומרתקות, הפורשים מראה על החברה והמציאות הישראלית העכשווית. הוא כולל בין השאר, קומדיה המתרחשת במוזיאון יד ושם, יחסים מורכבים בין זוג פלסטיני-יהודי, סיפורים אישיים של נשים חרדיות המתמודדות עם אורח החיים המודרני בארץ ועוד פרויקטים של יוצרות ויוצרים ביניהם זוכי פרסים יוקרתיים בפסטיבל קאן ופרסי אופיר וגם כאלו שהגיעו לפתח עונה שניה לסדרת טלוויזיה מצליחה.  
 
שמות היוצרות והיוצרים הנבחרים של חממת סם שפיגל לסדרות 2022: עינת וינבוים ואור סיני בנימין פרידנברג ואיהאב ג'דאללה, אמרי דקל-קדוש, אופיר תהילה פטר-דנסקר ועמרי ואן אסן, מתן יאיר, ניר ברגר ורני אבידן מינדי ארליך, נאיף חמוד וגל רוזנבלט.
פרויקט מצטיין בחממה יזכה בפרס של נטפליקס אשר יאפשר המשך פיתוח. המפיקה והתסריטאית האמריקאית ג'יל קונדון (חברים) מדריה סדנאות למשתתפי החממה מטעם Grow Creative, תכנית ההדרכה של נטפליקס.  פראמאונט, באמצעות  VIS Social Impact  המתמקדת בתוכן העוסק באקלים, בצדק ובבריאות, תתמוך גם היא במימון החממה ובקולות החדשים והמגוונים המגיעים ממנה.
 
Westend Films חברת ההפקה וההפצה הבינלאומית של שרון הראל ומאיה אמסלם הממוקמת בלונדון, תעניק לפרויקט נבחר את פרס הכישרון הבא שלWestEnd  לסיפורים עם קול ייחודי.
הכרזת הפרויקטים הנבחרים התקיימה באירוע השקה בכנסייה הסקוטית בירושלים, בנוכחות תורמים ואנשי תעשייה מובילים מהארץ והעולם, ביניהם מנטורים בכירים מתחום הטלוויזיה: דפנה לוין (אופוריה; חמישים; בטיפול), נח סטולמן (הנערים; מישהו לרוץ איתו), רונית וייס ברקוביץ' (אזהרת מסע), קרן מרגלית (פלפלים צהובים, סוג א', להעיר את הדוב). והיועץ האמנותי של החממה, חגי לוי (תמונות מחיי נישואין; בטיפול; הנערים).
 דנה בלנקשטיין כהן, מנהלת בית הספר סם שפיגל לקולנוע ולטלוויזיה: "ביה"ס סם שפיגל ממשיך לקדם את החזון שלו לפתח ולקדם יצירה ישראלית משמעותית בארץ ובעולם. באמצעות השותפים המקצועיים המעולים ותוכנית הליווי המקצועי בית הספר ממשיך לספק הזדמנויות ליוצרות ויוצרים ישראלים צעירים בשוק הטלוויזיה המקומי והבינלאומי".
 אורית זמיר, מנהלת חממות סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה: "החממה החדשה מבית היוצר של סם שפיגל שמה לה למטרה להביא קולות ייחודיים למסך, דרך תמיכה ביוצרים צעירים ומקצועיים - עכשיו לא רק בסרטי קולנוע אלא גם ביצירת סדרות לטלוויזיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די ברור שיבחרו פרויקט "פלסטיני" או אנטי ישראלי.. (ל"ת)
    . 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור