קריירה ולימודים

אחרי 4 שנים: מלם תים סיימה את פרויקט FOCUS

מלם תים סיימה את פרויקט להעברת כל לקוחות FOCUS ממערכת יצוא סחר חוץ הישנה של המכס למערכת החדשה - שער עולמי, אשר ארך 4 שנים
מערכת ice | 
שלי מחרז (צילום ענבל מרמרי)
מלם תים סיימה פרויקט להעברת כל לקוחות FOCUS ממערכת יצוא סחר חוץ הישנה של המכס למערכת החדשה – שער עולמי, אשר פעימת היצוא שלה עלתה לאוויר ב-15.1.23. בין הלקוחות: סוכני מכס וחברות בלדרות כגון DHL ,UPS, דואר ישראל ועוד. עלות הפיתוח שהושקע בפרויקט – למעלה מ-12 מיליון שקל.
הפרויקט, אשר ארך 4 שנים, כלל פיתוח מחדש של כל תמסורת היצוא מול כל הגורים בקבילה (מכס, נמלים, מסופים וכו') במערכת FOCUS על ידי צוות מפתחים והתאמתה למערכת שער עולמי, וכן הכשרה ותרגול של כל הלקוחות לעבודה עם המערכת החדש והעברתם אליה בו זמנית בהצלחה.
 
FOCUS הינה מערכת ERP המשמשת סוכני מכס, משלחים בינלאומיים, מסופי מטענים ובלדרים לשידור מסרים למכס לצורך שחרור סחורות ליבוא ויצוא. המערכת, פרי פיתוחה של מלם תים מותקנת בלמעלה מ-100 ארגונים בארץ.
שלי מחרז, סמנכ"ל טכנולוגיות במלם תים, מסר: "כמות הפונקציות שמערכת FOCUS מבצעת בתהליכי יצוא של מדינת ישראל גדול מאוד, כך שמבחינת סדרי גודל, המורכבות היא רבה. אני שמח שהצלחנו לעמוד באתגר הכפול שניצב בפנינו, הן בתחום הפיתוח, עם התאמת מערכת FOCUS לדרישות המכס החדשות והן בפן התפעולי – להביא לעליה לאוויר מוצלחת וקלה לכלל לקוחותינו, על פי המועד שהוגדר על ידי המכס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה