שיווק ופרסום

מאסף גרניט עד ישראל אהרוני: כנס המסעדנות של ישראל חוזר

כנס המסעדנות ה-8 של ישראל, מפגש הפסגה של עולם הקולינריה הישראלית חוזר. במסגרת הכנס ידברו בכירי התעשייה על טכנולוגיות מתקדמות במסעדנות, ובראשם מר רוב גריימס, מנכ״ל IFBTA – ארגון הטכנולוגיה במסעדנות של ארה״ב, כשגם אסף גרניט וישראל אהרוני ייקחו בו חלק חשוב
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום תמי בר שי)
כנס המסעדנות ה-8 של ישראל, מפגש הפסגה של עולם הקולינריה הישראלית חוזר. במסגרת הכנס ידברו בכירי התעשייה על טכנולוגיות מתקדמות במסעדנות, ובראשם מר רוב גריימס, מנכ״ל IFBTA – ארגון הטכנולוגיה במסעדנות של ארה״ב.
במסגרת הכנס תתקיים מליאת תוכן אשר תפגיש על במה אחת, ביום אחד, את השפים המובילים והגורמים המשפיעים ביותר בענף, אשר יציגו את מצב הענף והתחזיות לשינויים הטכנולוגיים במסעדנות לעשור הקרוב.
 
לצד המליאה, תתקיים תערוכת מציגים מגוונת בה ישתתפו כ-30 חברות מהמובילות במשק, שיציגו את כל החידושים והפתרונות החכמים ביותר לאתגרים השונים שעומדים בפני עולם ההסעדה. 
בכנס צפויים להשתתף יותר כ-1000 בכירים ומקבלי החלטות מתחום המסעדנות וביניהם בעלי מסעדות, שפים, בכירים בענף המזון והמלונאות, בתי קפה, ברים ורשתות, זכיינים, מנהלי רכש בתחום המסעדנות והמלונאות, בעלי בתי מלון ואולמות אירועים, כשגם אסף גרניט וישראל אהרוני ייקחו חלק.
בנוסף לראשונה בישראל בכנס המסעדנות, יהיה פאנל שכולו על טהרת היצרנים המובילים מאירופה וארה"ב, הפאנל יהיה באנגלית במושב החדשנות ומעורר כבר עניין רב שכן משתתפיו מגיעים במיוחד לישראל לצורך כך.
תומר מור מנכ"ל  "מסעדנים חזקים ביחד": "ענף המסעדנות בישראל עובר תהליך משמעותי של התמקצעות וחדשנות כשנתיים לאחר היציאה ממשבר הקורונה. הבאת מדריך מישלן לישראל נותן רוח גבית לאמירות שלנו בשנים האחרונות שישראל היא מעצמת קולינרה עולמית ועכשיו נקבל הכרה עולמית רשמית".
"ואנו שמחים להוביל כנס עם תוכן איכותי ביחד עם  פרטנרים מהארץ ומהעולם בחדשנות, אוטומציה, רובוטיקה, בינה מלאכותית ופוד טק כולל גידולים מהפכניים של כמהין לקידום תעשיית המסעדנות בישראל.  לכנס כבר נרשמו למעלה מ-1000 מסעדנים מכל הארץ, ולטעמי זהו מפגש חשוב בתקופה מאתגרת זו של מדינת ישראל  מבחינה כלכלית ופוליטית בו תיהיה הזדמנות  למסעדנים לבוא לשמוע, להשמיע ולהתעדכן במה שחשוב להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה