שיווק ופרסום

אסף גרניט במהלך ענק: זה החוזה שסגר עם אל על

אל על השיקה את מהלך המיתוג מחדש שלה עם הפרזנטורים הנוצצים, ביניהם השף אסף גרניט, שנבחר להוביל את תחום הקולינריה ויבנה את התפריטים החדשים של חברת התעופה: "כבוד גדול עבורי, הראש מתמלא ברעיונות איך להפוך את צי המטוסים של אל על למסעדות מעופפות"
מערכת ice |  5
אסף גרניט באל על (צילום אסף גרניט באל על)
אל על השיקה הבוקר (שני) מהלך מיתוג חדש והכריזה על הפרנזטור החדש של החברה, חנן בן ארי, על שף אסף גרניט שנבחר להיות השף החדש, וחשפה נבחרת שגרירים נוצצת שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות - בכיכובם של נועה קירל, ליאור סושרד, חן אמסלם, יעל בר זהר, עדן הראל, דנית גרינברג ובלוגרי התיירות - לירי רינמן (טראוולירי) וארז דגן.
למסיבת העיתונאים החגיגית שהתקיימה הבוקר ברידינג 3 הגיעו שלל הכוכבים הנרגשים לאירוע השקה של מהלך המיתוג החדש של אל על. אסף גרניט, שנבחר לשמש כפרזנטור של חברת התעופה, נבחר להוביל את תחום הקולינריה ויבנה את התפריטים החדשים של אל על.
 
מנכ״לית אל על דינה בן-טל גננסיה חשפה את זהותו של השף החדש: ״אני גאה לספר לכם כי כחלק משיפור חווית הטיסה שלנו, אנו מצרפים היום את השף זוכה המישלן בבירת הקולינריה פריז, שמסב לנו גאווה עולמית – שף אסף גרניט!״
שף אסף גרניט אמר: "זה כבוד גדול עבורי, הראש מתמלא ברעיונות איך להפוך את צי המטוסים של אל על למסעדות מעופפות. יחד עם הצוות שלי ננסה להמשיך את העשייה הקולינרית שלנו ולהוביל את התחום בישראל, בדיוק כמו אל-על אנחנו שואפים להביא הקסם והיופי  של ישראל לכל העולם"
בנוסף לגרניט, המוזיקאי האהוב חנן בן ארי שנבחר לשמש כפרזנטור הראשון של החברה. בנוסף, הגיעו חברי נבחרת השגרירים החדשה שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות וכוללת את הזמרת המצליחה נועה קירל, שבקרוב תייצג את ישראל באירוויזיון, השחקנית ומנחת הטלוויזיה יעל בר זהר, אשת התקשורת ויוצרת התוכן דנית גרינברג, מנחת הטלוויזיה עדן הראל והבלוגרים המובילים בעולם התיירות - לירי רינמן (טראוולירי) וארז דגן. בלטו בהיעדרם - המנטליסט הבינלאומי ליאור סושרד והשחקנית חן אמסלם שלא יכולים היו להגיע לאירוע אך גם הם חלק מהנבחרת.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל שני וחמישי אל על מחליפה שף והאוכל במטוס נשאר מגעיל (ל"ת)
    מיתוג ללא טעם 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כנוסע המתמיד שלהם בעבר, גם אותי רימו (ל"ת)
    רומי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    כמה כסף קיבל אסף גרניט והפרזנטרים ???? (ל"ת)
    דודי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • את החודש הם גומרים
    דורון 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל דאגה
    סגור
  • לפחות מליון שקל לראש (ל"ת)
    א 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור