קריירה ולימודים

הראל סקעת ועידן רול נכנסים לעולם הנדל"ן: העסקה המסקרנת נחשפת

הראל סקעת, ובן זוגו ח"כ עידן רול,  רכשו לאחרונה דירה בפרויקט מתחם מכבי יפו של אקרו נדל״ן
מערכת ice |  4
הראל סקעת (צילום אינסטגרם)
הזמר האהוב ושופט הטלוויזיה הראל סקעת, ובן זוגו זה מספר שנים, ח"כ עידן רול, רכשו לאחרונה דירה בפרויקט מתחם מכבי יפו של אקרו נדל״ן, כך פורסם אתמול (שבת) ב-TMI.
כזכור, רגע אחרי תוצאות הבחירות ועוד לפני שהרפורמה המשפטית בכלל עלתה לסדר היום, הראל סקעת ידע בדיוק לאן הדברים הולכים להם בעקבות הזכייה הגדולה של הימין, בראשם - מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר, שהשיגה 14 מנדטים, והפכה למפלגה השלישית בגודלה בישראל.
 
הראל סקעת דווקא חשב באותו הזמן שאין סיבה לפחד, אך טען כי יהיה מוכן לפעול במידה שאכן תהיה סיבה לכך, בריאיון מיוחד לרנין בולוס ואבי שושן ב-ynet radio. סקעת סיפר: "אני לא מפחד באמת ומטבעי אני אדם אופטימיסט. אני לא חושב שכל אלה שצועקים 'נעשה ככה ונעשה ככה' באמת יעשו את מה שאומרים. אם הם לא יירגעו, נבעיר את הרחובות ואני כמובן אהיה בין המובילים של הדבר הזה", איים סקעת.
סקעת הוסיף: "אני חושב שכולנו צריכים לפחד מאמירות גזעניות, לא משנה מאיזו קהילה. יש להם בעיה עם אנשים מסוימים וכאן הבסיס, לא צריכה להיות להם בעיה עם אנשים. העולם כולו חצוי ואני חושב שלאנשים יש את הכוח לשנות ולעצור את זה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה יש לך להגיד היום גיבור גדול?????? (ל"ת)
    מממ 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נו פגעו בכם?
    חיים 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר להסית
    סגור
  • 2.
    עידן רול לך ואל תחזור
    יעקב 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חצוף היו בחירות מה לא ברור ?אתה תתגבר ואתה מוסמן אבל תדע שיש אנשים שתומכים ברפורמה מה את מבין ברפורמה שאתה שולל אותה כמו פורגס אתה לא אחד שצריך לשמוע אותך
    סגור
  • 1.
    שבן זוגך ימשיך לטייל בחול עם
    עמי מחיפה 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מר סקעת ,תתעסק בבקשה בעיסקי הנדלן שלך ושבן זוגך ימשיך לטייל בחו"ל עם ראש המפלגה הכושל שלו במטרה להיות שליחי bds ותעזבו אותנו לנפשנו אתה ובן זוגך המתנשא לא מאיימים על אף אחד ,ואם אתה מתכוון להבעיר רת הרחובות תתחיל בתל אביב, אל תלכו לבני ברק לעורר פרובוקציות..
    סגור