קריירה ולימודים

לקה באירוע מוחי - וזכה לטקס קבלת תואר בביה"ח

ביוזמה משותפת של חבריו לתואר יחד עם הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו, הוענק לרוניאל כהן התואר הראשון שלו במשפטים בטקס פרטי מיוחד במחלקת השיקום בבית החולים תל השומר
מערכת ice |  2
רוניאל כהן
לפני כשלושה חודשים, רוניאל כהן, בן 32, אבא לשלושה ילדים וסטודנט לתואר ראשון במשפטים בקריה האקדמית אונו, קיבל אירוע מוחי פתאומי ונכנס לתרדמת של יותר מחודשיים בהם היה מורדם ומונשם.  
לפני כחודש התעורר ומאז הוא מטופל במחלקת השיקום בתל השומר. רוניאל שהספיק לסיים את התואר לפני האירוע מאוד הצטער על כך שלא יכל להגיע לטקס הסיום ולקבל את התואר יחד עם חבריו לתואר.
 
ביוזמה משותפת של חבריו לתואר יחד עם הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו התואר הוענק לו בטקס פרטי מיוחד במחלקת השיקום בבית החולים תל השומר. בטקס השתתפו דיקן הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו - ד"ר אלעד פינקלשטיין, ראש תואר שני במשפט מסחרי הייטק וטכנולוגיה - פרופסור שלומית ינסקי רביד, וראש מינהל הציונות הדתית באונו - הרב משה. בנוסף השתתפו בטקס  אשתו של רוניאל, ילדיו, בני משפחה, וחברים רבים מהתואר.
אלישיב חבר של רוניאל מהתואר שמלווה אותו כבר שלושה חודשים אמר: "הגענו לאונו ומצאנו משפחה, רוניאל אתה אלוף!"
פרופסור אלעד פינקלשטיין אמר לרוניאל: "זה מרגש לראות פה כיתה מלוכדת, אני שמח להעניק לך את התואר ומקווה בהמשך לראות אותך בתואר השני אצלנו"
בסוף הטקס רוניאל הודה למשתתפים ואמר: "הראש נפגע אבל הזיכרון עדיין חזק, אני זוכר את כולכם וכל מה שעשיתם, תודה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה רבה
    ציפי 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והכי חשוב בריאות טובה ??
    סגור
  • 1.
    אתם גדולים מהחיים
    אורלי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרבה זמן לא התרגשתי ודמעתי מכתבה כ"כ מרגשת. כל הכבוד לכיתה והחברים, כל הכבוד לסגל והכי חשוב כל הכבוד לאלוף שהוציא את התואר. בהצלחה בהמשך ובפרט בבחינת ההכשלה מטעם הלשכה.
    סגור