קריירה ולימודים

משלחת סיוע לאפריקה: מה עושים ישראלים בבתי ספר בטנזניה?

חברת דיזנהאוז גרופ תטיס משלחת צעירים לטנזניה המשפצים בתי ספר, מקימים תשתיות מים ומקדמים פרויקטים בני-קיימא. המשלחת תשהה באפריקה כחודש וחצי
מערכת ice | 
משלחת אפריכאן בטנזניה (צילום יהונתן איים)
חברת דיזנהאוז גרופ תעניק חסות למשלחת מטעם עמותת 'אפריכאן' המקדמת מיזמים קהילתיים בצפון טנזניה. במסגרת החסות, דיזנהאוז תטיס את חברי העמותה שבמשלחת במהלך אוגוסט. המשלחת תשהה באפריקה כחודש וחצי. 
זאת הפעם הרביעית שעמותת אפריכאן מוציאה משלחות סיוע לכפרים בטנזניה. במסגרת הפרויקטים שהעמותה מקדמת, חברי המשלחת משפצים בתי ספר, מקימים תשתיות מים ומקדמים פרויקטים בני-קיימא נוספים. בין היוזמות שקודמו פרויקט הזנה לתלמידי בית הספר תוך שימוש במערכת גז טבעית והכשרת גידולי שדה המשמשים גם הם לפרויקט ההזנה. כל זה כדי לשפר את איכות חייהם של הילדים במקום. תמיכת דיזנהאוז תאפשר לעמותה, הנתמכת רק על ידי תרומות ומתנדבים, להפנות את תקציב העמותה למימון הפרויקטים שהיא מובילה.
 
חני סובול, מנכ"לית חברת דיזנהאוז גרופ: "אנו שמחים תמיד לתמוך בפעולות שמטרתן לשמור על העולם. זו תפיסת עולם שמקבלת ביטוי בממשק השוטף שלנו עם הלקוחות, וגם בפעילות הקהילתית שלנו. לנו, כמגזר עסקי, יש את הזכות והחובה לסייע לעמותות המקדמות ערכים חברתיים וקהילתיים. זאת התרומה שלנו לתרומה שלהם".
רפי רייקר, מייסד עמותת אפריכאן: "אנחנו נרגשים מאוד לקראת שיתוף הפעולה ומודים לחברת דיזנהאוז גרופ על התרומה הגדולה שלהם לקיום המשלחת הנוכחית. העובדה שדיזנהאוז דואגים לטיסות של חברי העמותה מעניקה לנו שקט נפשי ובזכות זאת אנחנו יכולים להשקיע את מלוא המשאבים לטובת המטרה".
מדיזנהאוז גרופ נמסר כי החברה מקפידה על יישום עקרונות סביבתיים מול הלקוחות במגוון פעולות: בחירת מלונות "ירוקים" וידידותיים לסביבה, הזמנת רכבים היברידים או חשמליים בלבד, ציון CO2 בכל הזמנת טיסות לשיקול דעת המזמין, שימוש במסמכי נסיעה דיגיטליים הנשלחים למייל ולנייד ועוד. כחלק מזה, דיזנהאוז גרופ מפיקה דוחות עבור לקוחותיה הכוללים התייחסות להיבט הסביבתי הכרוך בנסיעה העסקית (טיסות, מלונות, רכבים ועוד).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה