קריירה ולימודים

בהשקעת מיליון דולר: האוניברסיטה הפתוחה פתחה קמפוס חדש בבאר שבע

האוניברסיטה הפתוחה העבירה את משכנה בעיר באר שבע, לקמפוס המתקדם מסוגו בישראל ברובע החדשנות, בעלות של מיליון דולר
מערכת ice | 
השקת הקמפוס בבאר שבע (צילום תום פורת)
האוניברסיטה הפתוחה העבירה את משכנה בעיר באר שבע, לקמפוס המתקדם מסוגו בישראל ברובע החדשנות. הקמפוס החדש, בעלות של כמיליון דולר, הממוקם בבניין G7 לצד משרדיהן של חברות היי-טק, טכנולוגיה ואבטחת סייבר מהארץ ומהעולם, נפתח היום (חמישי).
באירוע השתתפו: נשיאת האוניברסיטה הפתוחה, פרופ' מימי אייזנשטדט, מנכ"לית האוניברסיטה הפתוחה רות שהם, נגידת האוניברסיטה הפתוחה, נשיאת בית המשפט העליון לשעבר דורית בייניש, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ'. כמו כן, נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שלח את ברכתו.
 
הקמפוס החדש מאפשר למידה חדשנית, המציעה שילוב של לימודים אקדמיים, חוץ אקדמיים, מחקר ויזמות כמו גם מקום מפגש חברתי-אקדמי-מחקרי נגיש וידידותי. מהלך זה תורם לחיזוק שיתופי הפעולה והממשקים עם האקוסיסטם המקומי - התעשייה, הקהילה המקומית והיחידות הטכנולוגיות של צה"ל.
נשיא המדינה יצחק הרצוג, ציין בברכתו: "הבחירה של האוניברסיטה לפתוח את שעריה לכל מי שחפץ בידע, בהשכלה, בלי דרישות סף גורפות, מבטאת את האמונה שלכם בהון האנושי של החברה הישראלית, שהוא הון אנושי מדהים, בתעוזה הפדגוגית שלכם, שמתבטאת בגמישות ובחדשנות, וההירתמות שלכם למטרות הלאומיות של המדינה, וזה לא מקרה שאת אירועי היובל של האוניברסיטה אנחנו מציינים עם פתיחתו של קמפוס חדש בבאר שבע בירת הנגב. זוהי לבנה נוספת בבניין המפואר של האוניברסיטה הפתוחה שמצטרף לחזון פיתוח הארץ והמדינה, דרך ההשכלה וחינוך לכל".
רות שהם, מנכ"לית האוניברסיטה הפתוחה, מסרה: "מדובר בפרויקט לאומי שמבין את צרכי המדינה ואתגרי העתיד  ומשלב בצורה מיטבית בין אקדמיה, טכנולוגיה, קהילה ותעשייה מקומית. המתחם  המתקדם יהווה מקום מפגש חשוב בין סטודנטים/ות, בין מרצים/ות ומול שוק העבודה ובפרט חברות ההייטק. הקמפוס בבאר שבע שהוא להערכתי הקמפוס הטכנולוגי המתקדם בישראל ,הוא רק ההתחלה ואנו שמחות על הזכות להוביל שוב את ההשכלה הגבוהה אל עבר העתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה