קריירה ולימודים

האקדמית גורדון מציינת 70 שנה: מי הזמר שהפתיע בחגיגות?

האקדמית גורדון שבחיפה ערכה בשבוע שעבר טקס לציון 70 שנים להיווסדה. באירוע הופיע הזמר והיוצר דני סנדרסון ואפילו נשיא המדינה שיגר ברכה מיוחדת. ראש מועצת דלית אל כרמל אמר באירוע: "צריך לפרק את בתי הספר העכשוויים ולהשקיע את הכספים במקומות אחרים"
מערכת ice | 
פאנל באקדמית גורדון (צילום דוד סויפר טרה)
בשבוע שעבר נערך טקס לציון 70 שנה לאקדמית גורדון בחיפה, מוסד חינוך שפועל בתחום החדשנות בחינוך בישראל בעזרת שיטת הוראה המשלבת טכנולוגיה שמתאימה לעידן הדיגיטלי. האקדמית גורדון הוא מוסד אקדמי שמכשיר מורים, גננות ומנהיגים הן בחינוך הפורמלי הן בבלתי פורמלי. במסגרת האירוע שהונחה על ידי רועי כץ הוקרנו ברכות מנשיא המדינה ושר החינוך, ונערכו מופע לייזר מרהיב והופעה של הזמר והיוצר דני סנדרסון.
באירוע התקיים גם פאנל מיוחד של ראשי הרשויות עירוניות, ובהן חיפה, דליית אל כרמל ונשר, שעסק כולו בחינוך, כיצד ניתן לקדם אותו, מה הם הפערים שחווים ראשי הרשויות בתחום החינוך, כיצד ניתן לגייס מורים איכותיים וכוח אדם לבתי הספר והאם מדינה מצליחה להגיע ליעדים שהציבה הממשלה בעולמות החינוך עבור הערים השונות.
 
גורדון ביססה את עצמה כמוסד שמקדם טכנולוגיות למידה, לאחר שרק בשנה האחרונה פתח שמונה חללי למידה טכנולוגיים בבתי ספר ברחבי הפריפריה והחברה הערבית. כמו כן, בקרוב צפוי להתחיל תכנון ובנייה של 20 מרחבים נוספים בבתי ספר בחברה הערבית.
במרחבים אשר פיתחה גורדון בכל רחבי הארץ ניתן למצוא את טכנולוגיות הלמידה המתקדמות ביותר, ובהן: מציאות מדומה ורבודה, מקרנים ופעילויות אינטראקטיביות ושלל חוויות עבור התלמידים ליצירת למידה משמעותית, לצד עיצוב חדשני ומותאם לצרכי הרכז החינוכי ולרווחת התלמידים.
יחזקאל טלר, נשיא האקדמית גורדון, אמר באירוע: "גורדון היא בית להכשרה למיומנויות לעולם משתנה בקצב מהיר. אנחנו עומדים בחזית הלימוד של הידע הדיגיטלי, החדשנות והיזמות, אנחנו לא יכולים לפתח מיומנויות על פי השיטות הישנות, אני בטוח שגורדון תדע לחנך ולהוביל את דור העתיד בעזרת שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובפדגוגיה החכמה ביותר".
עינת קליש רותם, ראש עיריית חיפה, הוסיפה: "בתי הספר צריכים לתת מקום לתיקון הקרע החברתי שנוצר היום במדינת ישראל ולאפשר לילדים לפרוק את הקושי שהם חווים בבית וברחוב.  יש בעיר כל כך הרבה תרבויות ושפות ואני מבטיחה שאשמר אותן- למרות כל הרוחות הרעות שמגיעות מירושלים".
רפיק חלבי, ראש המועצה המקומית דליית אל כרמל, חתם ואמר: "מערכת החינוך מתפרקת, היא קפואה בהרבה מאוד תחומים, היא צריכה למרוד ולהתפתח. הילדים מתחנכים לא רק בבתי הספר, המסגרות הן שונות, אנחנו צריכים לפתח את המיומנויות של הילדים ולא את בתי הספר - צריך לפרק את בתי הספר העכשוויים ולהשקיע את הכספים במקומות אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה