קריירה ולימודים

מענקים חדשים עד 600 שקל: אלו התנאים שנקבעו לקבלתם

משרדי המדינה קיבלו חוזר המסביר אופן חלוקה של מענקי הערכה עם שי סמלי למשרתי המילואים ומשפחותיהם. עובד מדינה אשר עונה על הסעיף בחוזר זה, יהיה זכאי עם התגייסותו לשי דיגיטלי בשווי של עד 200 שקל, וגם משפחתו תהיה זכאית לקבלת שי הכולל מוצר/ים המבטאים הכרת הערכה ותודה בשווי של עד 200 שקל
מערכת ice |  6
מענקים (צילום pexels, פלאש 90)
נציבות שירות המדינה, משרד החשב הכללי וחטיבת השכר הוציאו היום (שני) הודעה בנוגע לשי למשרתי המילואים ובני משפחותיהם במצבי חירום. במכתב שמוען לעשרות גופים ומשרדים ממשלתיים הוסברו הקריטריונים לקבלת השי.
אגף בכיר למידה ורווחה ארגונית בשיתוף מטה השכר באגף החשב הכללי של משרד האוצר, החליטו להעניק שי סימלי, למשרתי המילואים ולבני משפחותיהם במצב החירום, מתוך רצון להוקיר ולהעריך את עובדי שירות המדינה ומשפחותיהם המגויסים בימים אלו לשירות מילואים להגנה על אזרחי מדינת ישראל. לצורך מימוש הטבת רווחה זו, נפתחה הטבה חדשה במערכת מיצוי זכויות הרווחה, הנקראת "שי מגויסים במצבי חירום".

תהילה מזרחי, מנהלת תחום בכיר רווחה: "תודתי הרבה על שיתוף הפעולה ועל ההירתמות המהירה של צוות אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע וצוות מרכבה בפיתוח ובהעלאה לאוויר של הטבה זו. בתפילות לימים טובים שיבואו במהרה".
עוד צוין: "חוזר זה נועד להנחות ולהסדיר מתן שי סמלי לעובדים אלו, אשר גויסו לשירות מילואים במצב חירום ולעובדים אשר להם בן משפחה מקרבה ראשונה שגויס, על מנת להביע הערכה, הוקרה ותמיכה בעובדים ובני משפחותיהם".
קריטריונים לזכאות: "משרדי הממשלה רשאים לחלק תו שי דיגיטלי לאוכלוסייה הזכאית על פי חוזר זה, לעידוד וחיזוק הערכים אשר מופיעים במבוא לעיל. עובדי שירות המדינה לרבות עובדים זמניים, סטודנטים ומתמחים(, אשר נמנים על מערך המילואים של כוחות הביטחון, שגויסו בפועל לשירות מילואים במצב חירום. עובדי שירות המדינה+`+
, נמנה על מערך כוחות הביטחון, אזרחים עובדי צה"ל, חיילים בשירות סדיר, חיילים בקבע או במערך המילואים של כוחות הביטחון שגויסו בפועל לשירות מילואים במצב חירום.
כמו כן, עובדים במיקור חוץ מכל הסוגים כמו עובדי אבטחה ושמירה, ניקיון והסעדה, מחשוב וכולי שנמנים על מערך המילואים של כוחות הביטחון, אשר גויסו לשירות מילואים במצב חירום. הזכאות להטבה זו תינתן באירועי חירום בלבד, כהטבה אחת עבור כל עובד בהתאם לתנאים.
"עובד מדינה אשר עונה על הסעיף בחוזר זה, יהיה זכאי עם התגייסותו לשי דיגיטלי בשווי של עד 200 שקל, וגם משפחתו תהיה זכאית לקבלת שי הכולל מוצר/ים המבטאים הכרת הערכה ותודה בשווי של עד 200 שקל. עובד מדינה אשר עונה על סעיף נוסף בחוזר זה, יהיה זכאי לקבלת שי הכולל מוצר/ים המבטאים הכרת הערכה ותודה בשווי של עד 200 שקל, עובד במיקור חוץ העונה על סעיף אחר בחוזר זה, יהיה זכאי לקבלת שי הכולל מוצר/ים המבטאים הכרת הערכה ותודה בשווי של עד 200 שקל.
על ממונה הרווחה בכל משרד ויחידת סמך לרכז את המידע הנדרש בקרב עובדי המשרד או יחידת הסמך, אודות עובדים שגויסו או בני משפחה מקרבה ראשונה כאמור. ריכוז ואיסוף מידע זה יעשה באמצעות אמצעים דיגיטליים, וישמרו בתיקייה ממוחשבת ייעודית לכך. על ממונה הרווחה לעדכן במערכת תיק עובד לגבי כל אחד מהעובדים העומדים בקריטריונים על פי חוזר זה לשי, ולפרט את הנתונים הנדרשים לצורך המשך ליווי העובדים ותמיכה בהם בתקופת החירום.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    "חשבון פרטי"
    עם ישראל חי 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינת הקומבינות, בגלל זה המדינה במצב האבוד הזה ... כל מה שקרה לעם ישראל ועדיין הכל ממשיך ואף מחמיר , די לשחיתות .
    סגור
  • 5.
    עוד גניבה מהקופה
    בושה וחרפה 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק עובדי מדינה עושים מילואים? צעד דוחה.
    סגור
  • 4.
    נוף הגליל (ל"ת)
    סמר יוסף 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אנשי המילואים הגיעו מכל המגזרים
    יוסי 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה עושים הפליה במענקים או בהטבות??????
    סגור
  • 2.
    הכל טוב ויפה
    נטלי 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל טןב ויפה אבל מה עם מענקים להורים/אימהות שישבן בבית עם הילדים שלהם ולא אושר להם חלת!
    סגור
  • 1.
    לכולם נותנים מענקים ומה איתנו האנשים שפונו מהצפון (ל"ת)
    D 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור