השוק

כמה קיבלתם שי לחג? בחברה הזו נתנו בונוס 50% מהשכר

עובדי סיטונאית התיירות "השטיח המעופף" הופתעו בהרמת כוסית לראש השנה: הבעלים אייל קשדן העניק לכל אחד בונוס אישי לחג בסך 50% משכרו החודשי 
מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock)
סיטונאית התיירות ״השטיח המעופף״ ציינה ביום שני את השנה החדשה בהרמת כוסית עם כלל העובדים במעמד מנכ״ל החברה, אייל קשדן. במהלך האירוע החגיגי נתבשרו העובדים על בונוס אישי לכלל העובדים - העומד על סך 50% מהשכר.
במהלך הרמת הכוסית בישר קשדן לעובדים ואמר: ״השנה, בנוסף לתלושי החג, כל עובדי השטיח המעופף יקבלו בונוס בגובה 50% משכרם החודשי. אנחנו רוצים להודות לכם על ההשקעה והמסירות, מודה שהתברכנו בהון האנושי האיכותי ביותר בענף".

הרמת הכוסית בשטיח המעופף (צילום: יח"צ)
לקראת ראש השנה, חברת וועדים פרסמה סקר החושף את הרשימה הסודית של תקציבי השי לחג במקומות העבודה השונים. בראש טבלת השי, עומדים עובדי בתי הזיקוק באשדוד שיקבלו לחג 1,650 שקלים. את ארבעת המקומות הבאים חולקים עובדי יאנדקס, בזק, אלתא ובנק ישראל שיקבלו לחג הקרוב שי של 1,500 שקלים.

בתחתית הרשימה נמצאים עובדי קליל תעשיות שיקבלו לחג שי של 250 שקל. הגמלאים יקבלו ממשרד האוצר שי לחג בסך 375 שקלים. הסקר נערך בקרב 2,000 מקומות עבודה ולפי התוצאות נמצא כי השי הממוצע לחג עומד על 650-690 שקל. המנהלים הבכירים יקבלו פי 5 מהעובדים והשי שלהם יעמוד על 6,000-9,000 בממוצע.
לעומת זאת, בחברת אינטל הודיעו כי על רקע הקיצוצים האחרונים בחברה, לא יעניקו מתנה לעובדים לקראת ראש השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה