קריירה ולימודים

39 אלף שקל: אלו המלגות שהעניקה הקרן לסטודנטים המצטיינים

קרן המלגות ע"ש דני ברונר ז"ל, הכריזה על הענקת מלגות לסטודנטים מצטיינים לתואר שני, העוסקים בחקר ענף המטעים. ירון בלחסן, מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות: "ההשכלה הגבוהה היא המפתח לחברה יצרנית ומתקדמת"

מערכת ice | 
טקס הענקת מלגות (צילום עמוס לוין)
קרן המלגות ע"ש דני ברונר ז"ל, הודיעה היום (ראשון) כי  העניקה מלגות לסטודנטים מצטיינים לתואר שני, העוסקים בחקר ענף המטעים, בטקס חגיגי שהתקיים במועצת הצמחים.
זו השנה הארבע-עשרה שהקרן מעניקה מלגות לסטודנטים מצטיינים. הקרן, שנוסדה על ידי משפחת ברונר מקיבוץ כברי, הוקמה על ידי תרומות מגופים חקלאיים: ארגון מגדלי הפירות בישראל, ענף הפירות במועצת הצמחים, בית האריזה 'פרי מטולה', קיבוץ כברי ומילופרי.
על פי קרן המלגות ע"ש דני ברונר ז"ל, מדובר במלגות בהיקף של 39 אלף שקלים שהוענקו לסטודנטים מצטיינים לתואר שני בשנת הלימודים תשפ"ג, אשר עוסקים, בין היתר, במחקר בתחומי הגנת הצומח במטעים, קרקע ומים.
ירון בלחסן, מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות, בירך על פעילות הקרן והוסיף: "ההשכלה הגבוהה היא המפתח לחברה יצרנית ומתקדמת. אנחנו מאמינים כי מאחורי המלגה עומדים ערכי התפתחות, התמקצעות ועידוד למצוינות, אשר יתרמו לקידום החקלאות הישראלית בכלל וענף הפירות בפרט. אני מאחל לסטודנטים הצלחה רבה בלימודים".
 
כאמור, קרן המלגות קרויה על שמו של דני ברונר ז"ל, שהיה בן קיבוץ כברי. במהלך חייו, לקח חלק במגוון תפקידים ציבוריים, החל  מניהול ושיווק ענף הבננות בגליל המערבי, מנכ"ל ארגון מגדלי בננות, חשב ומנכ"ל במועצת הפירות, וניהול בית האריזה פרי מטולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה