כסף וצרכנות

רמי לוי מחלק 200 שקל במתנה: כך תקבלו את הכסף

בפוסט בפייסבוק של הרשת נכתב: "אז מה יותר מתאים מיום המשפחה לספר לנו מהו המאכל המסורתי שאף ארוחה משפחתית לא שלמה בלעדיו? שתפו אותנו בתגובות! ואולי תזכו ב-200 שקל בתווי קנייה!"
מערכת ice |  2
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני, shutterstock)
פעם נוספת, רמי לוי נוקט בצעד מעניין עבור ציבור הלקוחות שלו בימים אלה ואחרי שבשבועות האחרונים הוא יצא במהלך שיווקי מעניין ברשתות החברתיות, כאשר הוא הציע תו קנייה במתנה בגובה 200 שקל עבור השתתפות בפעילות פייסבוק.
בפוסט בפייסבוק של הרשת נכתב: "יום המשפחה היום, ואנחנו ברמי לוי ואסם יודעים שמשפחה זה הכל! דווקא בימים אלה, כשאנחנו מתמודדים עם אתגרים רבים, אנו מבינים עוד יותר עד כמה המשפחה היא העוגן, השמחה והחוזק שלנו".
 
עוד נכתב במסגרת הפעילות: "אז מה יותר מתאים מיום המשפחה לספר לנו מהו המאכל המסורתי שאף ארוחה משפחתית לא שלמה בלעדיו? שתפו אותנו בתגובות! ואולי תזכו ב-200 שקל בתווי קנייה!"
יש לציין כי מתחילת המלחמה שעבר תרמה רשת רמי לוי מיליוני שקלים ובפייסבוק של הרשת נכתב: "הרשת ממשיכה לחזק לתמוך בכל הכח למען המשפחות הכואבות וחייל/ות צה"ל שעושים עבודת קודש בימים קשים אלה".
עוד הוסבר: "לאחר פניות רבות שהגיעו אלינו מאזרחים/ות המבקשים הם לתרום סלי קניה לתושבי/חייל הדרום או הצפון אך מתקשים בשינוע הסלים.מציעה הרשת שירות תשלום מרחוק באמצעות אפליקציית ״הארנק הדיגיטלי״, בצורה פשוטה ובטוחה לגמרי"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תפרסמו אותי ברשתות
    עצמאי 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הזוכה יקבל תווים ע"ס 500 ₪ , לא 200 , אלא 500 ₪ . בסה"כ שיווק משתלם , יפרסמו אותי אלפים של גולשים , נגיד 5000 גולשים , זה יוצא 10 אגורות לגולש . וואלה שווה פקסום כזה בעלות של 500 ₪ ( ואם זה 200 , אז בכלל זה סופר שווה ) ??.
    סגור
  • 1.
    200 ש"ח חחחחחחחחחחחחחחחח
    קרן 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קמצן גדול.... מה קונים היום ב 200 ש"ח
    סגור