כסף וצרכנות

רמי לוי, קרפור או יוחננוף? זו הרשת הזולה ביותר בישראל

בדיקת סלי המזון בין ינואר לפברואר העלתה כי סל המוצרים התייקר ב-2%. אילו רשתות העלו את מחירי המוצרים שלהן ואיזו רשת מוכרת את הסל הזול ביותר?
שירה יום טוב | 
הרשת הזולה בישראל (צילום אילוסטרציה AI)
המועצה הישראלית לצרכנות, מפרסמת היום (שני) את בדיקת הסל החודשית שלה ומציגה נתונים מדאיגים שמשקפים העלאת מחירים ברוב הרשתות על מחצית מהמוצרים הנבדקים בסל. הקטגוריות שהתייקרו באופן משמעותי הן סלטים מוכנים, פארמה וממתקים.
שלוש הרשתות שהורידו או העלו הכי פחות את המחירים ביחס לחודש שעבר הן מחסני השוק, קרפור מרקט, קשת טעמים ורמי לוי באינטרנט. הרשתות שהעלו הכי הרבה את המחירים החודש הן פרשמרקט, מגה בעיר ומחסני השוק בשבילך. 
 
הרשת הזולה ביותר היא רמי לוי, והיקרה ביותר מגה בעיר, כאשר ההפרש ביניהן 17%. בגזרת הרשתות העירוניות, הרשת הזולה ביותר היא פוליצר והיקרה ביותר מגה בעיר, כשביניהן הפרש של 10%. ההפרש בין רשת ה-Heavy דיסקאונט הזולה ביותר רמי לוי והיקרה ביותר יוחננוף עומד על 4%. ההפרש בין רשת האונליין  הזולה ביותר רמי לוי באינטרנט והיקרה ביותר קוויק אונליין עומד על 11%.
מטעם המועצה לצרכנות נמסר: "מחיר הסל לצרכן במגמת עליה, ביחס לבדיקה שנעשתה לפני חודש. כך גם ביחס לבדיקה שנעשתה לפני כשנה בתקופה המקבילה - מאז המחירים עלו בממוצע קרוב ל-5%. 

"הממצאים ממחישים את חשיבות השוואת המחיר על ידי הצרכן בין הרשתות לפני רכישת הסל המשפחתי, כחלק מהצורך לשלוט בעליות המחירים והבחירה לרכוש במחיר הזול ביותר.  על הצרכן לשים לב להפרשי המחירים בין הרשתות העירוניות לרשתות הדיסקאונט – שם קיים פער מחירים גדול (פער של כ- 17%)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה