כסף וצרכנות

מהפכה בכרטיסי האשראי: זו המהפכה שעושות bit וקרפור

מהפכת כרטיסי האשראי: אלקטרה מוצרי צריכה ו'קרפור קלאב' חוברים לחברת התיירות דיזנהאוז ומשנים את עולם מועדוני כרטיסי האשראי בישראל - מעתה ניתן יהיה לצבור ולממש נקודות גם בעבור טיסות לחו"ל וחבילות נופש
 
מערכת ice | 
קרפור (צילום shutterstock)
כחלק מההשקה של כרטיס המועדון 'קרפור קלאב' מבית אלקטרה מוצרי צריכה ובשיתוף חברת כאל ואפליקציית bit, הודיעה היום החברה על שיתוף פעולה עם קבוצת התיירות המובילה דיזנהאוז. במסגרת שיתוף הפעולה לקוחות המועדון יוכלו לצבור 5% מסכום הקנייה באתר דיזנהאוז בתשלום באמצעות כרטיס המועדון, ובשבועות הקרובים יוכלו לממש את מטבעות הצבירה באתר ולהזמין מגוון טיסות לחו"ל וחבילות נופש.
מועדון הלקוחות 'קרפור קלאב' כולל היום את הרשתות המופעלות על ידי קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה: קרפור, מחסני חשמל, שקם אלקטריק, קולומביה, שבילים, אאוטסיידרס וחנויות אדידס (המופעלות בזיכיון ע"י אלקטרה). דיזנהאוז היא למעשה החברה היחידה שהינה חלק מהמועדון ואינה אחת מחברות הבת של קבוצת אלקטרה. מדובר במועדון הלקוחות הראשון מסוגו בישראל הכולל רשתות מזון, אופנה וחשמל תחת קורת גג אחת, וכעת גם את תחום התיירות עם כניסתה של קבוצת דיזנהאוז להצעת הערך של המועדון.

קבוצת דיזנהאוז היא מהחברות המובילות בתחום התיירות בישראל עם ניסיון של הרבה שנים במתן מענה ״הוליסטי״ ללקוחותיה. היותה הנציגה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL נותן לה את האפשרות להציע ללקוחותיה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים ללקוח שליטה ובקרה על כל תהליך הנסיעה. החברה מציעה מגוון של מוצרי תיירות ללקוחותיה, הפרטיים והעסקיים ביניהם טיסות לכל יעד בעולם, חבילות נופש, הזמנת בתי מלון, שיט, חופשות סקי, טיולים מאורגנים, חופשות בארץ ועוד. בנוסף, החברה מציעה הזמנות אונליין של שירותי נסיעות, השכרת רכב, ביטוח נסיעות לחו"ל, הנפקות אשרות ודרכונים, ימי גיבוש לארגונים, כנסים ועוד.
קרפור קלאב מציעה מודל שובר שוק בהשוואה למועדוני הלקוחות של רשתות השיווק בישראל, ואת הצעת הערך האיכותית והמשתלמת ביותר: כלל הלקוחות מקבלים החל מ-5% צבירה ברשת קרפור ועד 15% בשאר רשתות המועדון, כאשר ניתן לממש את נקודות הצבירה גם באפליקציית bit וכל נקודת צבירה שווה ערך לשקל אחד. זאת בנוסף לצבירה על כל עסקה בכרטיס האשראי, כולל העברות כספים באמצעות אפליקציות תשלומים בהתאם לתקנון המועדון. יתר על כן, למצטרפים חדשים ניתנת הטבה של 8% צבירה בכל קנייה ברשת קרפור למשך ארבעה חודשים. בנוסף, חברי המועדון ומצטרפים החדשים מקבלים פטור מדמי כרטיס לשנה ומהטבת הצטרפות בסך 120 ₪.
אבי צימרמן, מנכ"ל קרפור קלאב: "אנו שמחים לצרף את קבוצת התיירות דיזנהאוז למועדון הלקוחות המשתלם בישראל ולהרחיב את השאת הערך הייחודית והטובה ביותר שקיימת היום עבור הצרכנים הישראלים. קרפור קלאב מעניק כוח גדול לקהל לקוחותיו, נמשיך לפעול להרחבת עולמות התוכן ולספק ללקוחותינו את חוויית הקנייה האטרקטיבית ביותר".
חני סובול, מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז: "אנחנו שמחים להצטרף למועדון הלקוחות של קרפור, דווקא בעת הזאת כשישנה עליה בביקושים לנופשים בארץ ובעולם. שיתוף הפעולה בין מועדון הלקוחות לדיזנהאוז גרופ ימצה את הערך האסטרטגי של דיזנהאוז כחברת התיירות המובילה בישראל . הנקודות שיצברו לקוחות המועדון יוכלו להיות ממומשים במגוון המוצרים שמציעה דיזנהאוז בערוצי האונליין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה