דיגיטל וטק

עוקץ חדש על חשבון bit: זו ההודעה שמסכנת אתכם

בהודעה נכתב: "חשבון bit שלך ננעל מסיבות אבטחה. זיהינו כניסה ממכשיר לא ידוע. אנא אשר את זהותך עוד היום, אחרת חשבונך יושבת. לחץ כאן כדי לאמת את חשבונך" וכן צורף קישור
מערכת ice | 
עוקץ אפליקציית bit-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חשבנו שהתופעה הזו נרגעה, אבל ההונאה המתוחכמת על חשבון אפליקציות התשלומים bit חזרה לביקור נוסף. כעת, כפי שפרסם איתמר מינימאר מחדשות 12, היא עושה זאת שוב ואתם חייבים להיזהר. היום (חמישי) משתמשי bit, עומדים בפני ניסיון עוקץ שיוכל להוביל להונאה שתביא לדליפת פרטיכם האישיים וכן של אמצעי התשלום שלכם.
בהודעה נכתב: "חשבון bit שלך ננעל מסיבות אבטחה. זיהינו כניסה ממכשיר לא ידוע. אנא אשר את זהותך עוד היום, אחרת חשבונך יושבת. לחץ כאן כדי לאמת את חשבונך" וכן צורף קישור.
בפעם הקודמת אגב, נכתב בהודעה: "לקוח יקר, עקב תקלה נדרש לעדכן את אמצעי התשלום לחשבונך באפליקציית bit, כנס לקישור המצורף על מנת לעדכן", וכאן נוסף קישור לאתר שנראה זהה לשל האפליקציה ובו שדות להזנת הנתונים.
בשני המקרים עליכם להיזהר, מדובר בעוקץ חכם ומושקע במיוחד וניתן בקלות להתבלבל כי מדובר באמת באפליקציה, הזנת הפרטים עשויה לסכן אתכם ולחשוף את פרטי האשראי שלכם לאנשים שעומדים מאחורי ההונאה המדוברת.
 


רק לאחרונה, בהודעתה, משטרת ישראל מסרה: "קיבלתם הודעת SMS מאפליקציות התשלומים bit או Paybox? ייתכן ואתם חשופים להונאה". במקביל נוסף צילום מסך של ההודעה המדוברת בה נכתב: "חשבונך מושעה גישה עקב גישה לא מורשית. אנא  אשר את המידע שלך" והוסף קישור שאליו אמור המשתמש להכנס.


לסיום גם חידדה המשטרה את האזהרה שלה מהעוקץ על חשבון אפליקציות התשלום האלקטרוני: "שימו לב! אם אתם נדרשים לעדכן פרטים אישיים, עשו זאת ישירות מאפליקציית התשלומים ולא דרך קישורים חיצוניים המתקבלים במסרוני SMS". כעת היזהרו אם תקבלו את ההודעה המדוברת כדי לא ליפול בפח.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה