כסף וצרכנות

הזוכה ב-16 מיליון שקל בלוטו חושפת: זה מה שתעשה בכסף

הזוכה סיפרה: "הייתי ממש רוצה לשדרג את מקום מגוריי הנוכחיים. עכשיו תהיה לי אפשרות להגשים חלום ישן, בית עם גינה. משהו שאני רוצה הרבה שנים ותמיד השתעשעתי בבדיקה של מחירי בתים למרות שידעתי שאין לי אפשרות כזו. אפשר להגיד שאני די מעודכנת כמה יעלה לי לשדרג את הנכס שלי"
מערכת ice | 
מפעל הפיס (צילום shutterstock)
ככה נראית מתנה לחג. בהגרלת הלוטו שנערכה במוצ"ש 06/04/2024 זכה טופס יחיד במסלול הדאבל לוטו, בפרס הראשון בסך 16 מיליון שקל. כשבוע וחצי לאחר ההגרלה הגיעה לבית מפעל הפיס הזוכה המאושרת מאותה הגרלה.
הזוכה, בשנות ה־70 לחייה, המתגוררת במרכז הארץ, סיפרה לאנשי מפעל הפיס: "אחת לשבועיים אני שולחת באופן קבוע טופס דאבל לוטו רב הגרלתי מלא של 10 טבלאות, המשתתף באופן רציף ב־4 הגרלות. אני נוהגת לסמן ידנית את ארבע הטבלאות הראשונות עם מספרים קבועים שמלווים אותי המון זמן. למספרים הספציפיים האלה אין משמעות מיוחדת עבורי. אין סיבה מיוחדת מדוע בחרתי להישאר עם אותם מספרים. אני מניחה, שמה שצריך לקרות קורה".
 
ואכן קרה. הטבלה הרביעית בטופס, אותה מילאה באופן ידני, הניבה לזוכה את הזכייה בפרס הראשון. את הזכייה גילתה הזוכה אצל הזכיין, כשבאה לשלוח שוב טופס דאבל לוטו. "הטופס השתתף ב־4 הגרלות, ויום למחרת ההגרלה האחרונה, במסגרת סידורים שונים, עברתי ליד דוכן מפעל הפיס, על מנת לבדוק ולשלוח בשנית את הטופס. הייתי מאוד מופתעת לגלות שזכיתי. הטופס היה אצלי בתיק יותר משבוע ולא היה לי שמץ של מושג על כך".
עוד שיתפה הזוכה: "במשך הזמן השתעשעתי עם עצמי במחשבות מה הייתי עושה אילו הייתי זוכה. דבר אחד בטוח, יש לי חלום שנדרתי לעצמי, שאם אזכה בפרס, ולא חשוב מה יהיה הסכום, אדאג לרשום ספר תורה על שם הוריי".
זו לא התוכנית היחידה שיש לזוכה לעשות עם כספי הזכייה. הזוכה עוד סיפרה: "הייתי ממש רוצה לשדרג את מקום מגוריי הנוכחיים. עכשיו תהיה לי אפשרות להגשים חלום ישן, בית עם גינה. משהו שאני רוצה הרבה שנים ותמיד השתעשעתי בבדיקה של מחירי בתים למרות שידעתי שאין לי אפשרות כזו. אפשר להגיד שאני די מעודכנת כמה יעלה לי לשדרג את הנכס שלי, הרבה לפני שידעתי שאוכל להגשים משאלת לב זו. התקופה הזו שלפני החג מסמלת אביב ופריחה והתחדשות ואני מרגישה שאני פותחת פרק חדש ומרגש בחיי, עם הגשמת החלומות שהיו לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה