כסף וצרכנות

מהפכה בסופרמרקטים: העגלה החכמה הישראלית זכתה בפרס הבינלאומי היוקרתי

העגלה Cust2Mate של חברת A2Z, זכתה בתחרות RetailTech Breakthrough Awards הבינלאומית בפרס העגלה החכמה הטובה לשנה זו: "הכרה בינלאומית מדהימה"
שירה יום טוב | 
העגלה החכמה הישראלית
העגלה החכמה הישראלית Cust2Mate של חברת A2Z הנסחרת בנאסד"ק זכתה בפרס העגלה החכמה הטובה לשנת 2024 בתחרות RetailTech Breakthrough Awards, תחרות בינלאומית המתקיימת מדי שנה ובודקת את כלל הפיתוחים הטכנולוגיים בעולם הנוגעים לעולם הקמעונאות. השופטים בתחרות בודקים את הפיתוחים השונים על בסיס מידת החדשנות, רמות הביצוע, חווית המשתמש והתפעול, הפונקציונליות, ערך הפיתוח והאימפקט שלו על הבעיה אותה הוא מנסה לפתור.
כיום, 87% מהצרכנים מעדיפים לקנות בחנויות המאפשרות תשלום עצמאי מבלי מעבר בקופות, ולפי השופטים העגלה החכמה של Cust2Mate הצליחה לספק את הפתרון הטוב ביותר עבור כך לשנת 2024. העגלה החכמה של Cust2Mate מאפשרת לצרכן קניה חכמה, ידידותית ומאובטחת ולשלם בעגלה מבלי לעמוד בתורים לקופות. בנוסף, העגלה סורקת את המוצרים בכניסה לעגלה, מאפשרת שקילה עצמאית, מציעה מבצעים בצורה פרסונלית, ומסייעת בקבלת החלטות חסכונית ומותאמת אישית לצרכי הלקוח בהתאם להעדפות מזון, כשרות ואלרגיות. מצד רשתות השיווק, העגלה מאפשרת לשדרג את חווית המשתמש באמצעות הבנה מדויקת יותר של צרכי הלקוחות, ומציעה פלטפורמת שיווק מותאם אישית בתוך סניפי הרשתות.
כמו כן, הפיתוח האחרון של החברה, עגלות Cust2Mate 3.0, כולל פאנל נשלף עם מסך מגע אינטראקטיבי בגודל 13.3 אינץ', אותו אפשר להרכיב במקום על כל עגלה מסורתית ולהפוך אותה לעגלה חכמה. הפיתוח האחרון גם נותן מענה לתופעת הגניבות, ובעזרתו ניתן לזהות התנהגות חריגה בעזרת בינה מלאכותית, חיישנים וטכנולוגיות מתקדמות נוספות.
התחרות מתקיימת מטעם Tech Breakthrough, ארגון אמריקאי בפריסה בינלאומית המתמחה במחקרי ומודיעין שוק בתחום הטכנולוגיה והחדשנות.
גדי גראוס, מנכ''ל Cust2Mate, מסר: "זכייה בפרס בינלאומי מרכזי שלוקח בחשבון את כלל הסטארטאפים והפיתוחים הטכנולוגיים בעולם הקמעונאות היא הכרה מדהימה בחדשנות של צוות החברה ובפוטנציאל של הפתרון שלנו לשנות את עולם הקמעונאות. אנחנו עובדים ללא הפסקה בשביל להמשיך ולשדרג את העגלה החכמה שלנו, ולא נעצור עד שצרכנים מכל רחבי העולם יוכלו להנות מחווית קנייה חדשנית, נעימה, מושכלת ומהירה יותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה