כסף וצרכנות

מהפכה במדפי הסופרמרקטים: המדבקה האדומה תרד מהמשקה האהוב

מותג המשקאות קריסטל מצטרף למהפכת הפחתת הסוכר: יפאורה ממשיכה את המהלך האסטרטגי של הפחתת הסוכר בתפוזינה עם המותג הפופולארי קריסטל שישווק גם הוא ללא מדבקה אדומה
מערכת ice |  2
קריסטל (צילום קריסטל יפאורה)
לראשונה: המותג קריסטל עם מחצית מכמות הסוכר. בימים הקרובים מותג השתייה הממותקת של יפאורה יצטרף למהפכת הפחתת הסוכר עם מתכונים חדשים למגוון המשקאות והטעמים.
הפחתת הסוכר תהיה בשיעור של כ-50% מהמצב הקיים ולהמתקת המשקאות יתווספו סוכר פירות (פרוקטוז), הממתיק סוכרלוז ובחלק מהמתכונים יהיה שימוש במחזק הטעם אריתריטול.

מנהל השיווק של יפאורה, יניב פרנקו מסר על רקע המהלך החדש של יפאורה: "יפאורה ממשיכה את מהפכת הפחתת הסוכר ולאחר עבודת מחקר ופיתוח, גם משקאות קריסטל ישווקו במתכון חדש ומופחת קלוריות. אנחנו שמחים להציג את משקאות המותג קריסטל במתכון החדש – מופחת סוכר. אנו מחויבים להמשיך בפיתוחים שונים תוך חיבור לצרכנים ולטרנדים ברחבי העולם".
כזכור, לפני הכריזו כי גם לראשונה המותג תפוזינה ללא מדבקה אדומה .מנהל השיווק של יפאורה, יניב פרנקו: "דרך עבודת מחקר ופיתוח מתקדמת של צוות יפאורה שערך כשנה, יפאורה, ששמה לה כמטרה עליונה להשקיע בפיתוח ולחדש באופן מקצועי ובלתי מתפשר בכל קטגוריות המשקאות הקלים בישראל עבור קהל לקוחותיה, גאה להציג את משקאות המותג תפוזינה במתכון חדש – מופחת סוכר. אנו מחויבים להמשיך בפיתוחים שונים תוך חיבור לצרכנים ולטרנדים ברחבי העולם"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סבבה
    יפה 12/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטעם ישתנה ופחות יקנו אותם, בדיוק כמו שעשו למירנדה.
    סגור
  • 1.
    המלצת השף:
    אברהם נסים 12/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם בחר קריסטל, אין על המנטה
    סגור