כסף וצרכנות

בהשקעה של מיליון שקל: הקמפיין הייחודי של ALMA

בהשקעה של מיליון שקלים יוצאת חברת הקוסמטיקה ALMA לטובת הטכנולוגיה החדשה אותה היא מקדמת
ענת סימן טוב | 
HALURA (צילום יחצ)
חברת Alma Israel, שצעדה בתחום הטכנולוגיה הרפואית והאסתטיקה משיקה קמפיין חדש וייחודי עם השקעה של כ-מיליון שקל עבור מוצר הדגל שלה – HALLURA, חומצה היאלורונית המהווה פריצת דרך בעולם הפילרים. המוצר מבוסס על טכנולוגיה חדשנית שפותחה באמצעות פורמולה זוכת פרס נובל לכימיה.
הקמפיין יצא לדרך בהשקעה של כמיליון ש"ח, ויתפרס על פני ערוצי הטלוויזיה והדיגיטל. בנוסף לחשיפה רחבה בטלוויזיה, ייהנה הקמפיין גם מחשיפה משמעותית ברשתות החברתיות, באמצעות משפיעניות בתחומים שונים שמצטרפות למהלך ומעוררות עניין בקרב קהל היעד.
HALLURA  הוא למעשה מבוסס על טכנולוגיית BiOLinkMatrix, המציע פתרון ייחודי שמבצע שני תהליכים בו זמנית: השבת נפחים בצורה מיידית, תוך שמירה על תוצאות שמחזיקות לאורך זמן, ומצד שני, ביוסטימולטור שמחדש את העור מבפנים, מעודד ייצור קולגן ואלסטין, ומשפר את איכות העור באופן כללי.
 
אביה לוטן, מנהלת מחלקת השיווק של Alma Israel, מסבירה: "HALLURA היא תוצאה של שילוב מוצלח בין טכנולוגיה פורצת דרך ומדענות זוכת פרסים, שמציבה את Alma Israel בחזית החדשנות בעולם האסתטיקה. אנחנו גאים להציג לקהל הישראלי את הפתרון שייתן להם את התוצאות הטבעיות והעור הצעיר שהם מחפשים, עם מינימום תופעות לוואי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה