כסף וצרכנות

בשורה קשה לנוסעי הרכבת הקלה: בכמה תתייקר הנסיעה ב-25.2?

החל מעוד קצת פחות משבועיים, ב-25.2 מחירי הנסיעה ברכבת הקלה בירושלים ובתל אביב יזנקו לכדי 8 שקלים. בהמשך, בסוף חודש אפריל, עוד צפויה עלייה של  עשרות אחוזים במחירי הנסיעה באוטובוסים והרכבות בכלל בישראל
מערכת ice | 
הרכבת הקלה בירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
הרכבת הקלה בירושלים שבשבוע האחרון הייתה תחת לא מעט שינויים, כאשר הרכבת ביצעה מספר ימי הרצה הנדרשים לקבלת היתר בטיחותי מגופי בקרה בינלאומיים להפעלת הקו המשודרג והרכבות על המסילה נעו ללא נוסעים, כעת מגיעה בשורה לא כל כך משמחת למשתמשים בה.
החל מעוד קצת פחות משבועיים, ב-25.2 מחירי הנסיעה ברכבת הקלה בירושלים ובתל אביב יזנקו לכדי 8 שקלים. בהמשך, בסוף חודש אפריל, עוד צפויה עלייה של  עשרות אחוזים במחירי הנסיעה באוטובוסים והרכבות בכלל בישראל.

עם הארכת הקו האדום של הרכבת הקלה, בצפון משכונת פסגת זאב לשכונת נווה יעקב ובדרום מהר הרצל לביה"ח הדסה עין כרם, יתווספו לקו 7 קילומטרים של מסילות ובהם 12 תחנות חדשות: 4 בצפון, בשכונת נוה יעקב ועוד 8 בדרום מערב העיר, המשרתות את קריית יובל וקריית מנחם, צומת אורה, ושתי תחנות בדרך להדסה עין כרם, במפלצת ובכניסה לקריית מנחם.
לפני קצת יותר משנה הושקה ה"דנקל", הרכבת הקלה בגוש דן. הקו האדום, היחיד שפועל בשלב זה, מתפרס לאורך 24 ק"מ וכחצי מהדרך נמצא מתחת לקרקע בחמש ערים שונות עם 34 תחנות, והוא משמש חמש רשויות שונות, בהן מתגוררים מיליוני תושבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה