כסף וצרכנות
חשיפה: מה הישראלים מעדיפים לרכוש לקראת החג?
סקר חדש חושף: כמה ישראלים יעדיפו קניות באינטרנט וכמה בקניון, האם המצב משפיע על הרגלי הצריכה ומה הופך מתנה למושלמת?
בעקבות המצב, בישראל התרגלו בשנתיים האחרונות לרכז את הקניות בישראל. בשל הירגעות המצב, נפתחה מחדש האפשרות לבצע קניות בחו"ל. הקניונים, שחיזקו את מעמדם בשל כך בשנתיים האחרונות, נדרשים כעת לשפר את חווית הקנייה שהם מציעים, ולהציע ערך מוסף משמעותי יותר מאשר בעבר.

העדפות הצרכן הישראלי לקראת פסח (צילום מקסי מדיה)
לשם כך, הקניונים השיקו מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות חדשות ברחבי הקניונים. בנוסף, בקניונים מציעים הטבות משמעותיות שנועדו לפתות את הצרכנים להעדפת רכישה בישראל. ע"פ נתוני שב"א, סך ההוצאות בכרטיסי אשראי עמד בפברואר על 41 מיליארד שקלים עם עלייה בולטת בממוצע היומי לעומת השנה שעברה.
ישראלים רבים צפויים לבצע רכישות ברשת לכבוד החג, מה שיעמיד את הקניונים באתגר לא פשוט. הם צפויים לגלות השנה זהירות בהוצאות שלהם, וזה יכול להתבטא בחיפוש אחר מבצעים והנחות משמעותיות, השוואת מחירים וצמצום בהוצאה הכוללת.
בשנים האחרונות, ישנו שינוי בהרגלי הקנייה וצריכת המתנות לחגים. השנה ישנו דגש על מתנות בעלות ערך מוסף, המשלבות פרקטיות עם רגש אישי. הישראלים מחפשים מתנות שיצרו חיבור בינם לבין המקבל. סקר שערכה רשת ג'נטלמן מצא כי 39% מהצרכנים רואים בשילוב בין רגש, פרקטיקה, מקוריות וערך כספי את המרכיב החשוב ביותר במתנה לחג, כאשר רק 18% שמים דגש על המחיר בלבד.
עוד ב-
במקביל, ניכרת עלייה בביקוש למוצרים מקומיים ולמתנות התומכות בעסקים קטנים וביצרנים ישראליים. רשתות השיווק מגיבות למגמה זו בהצעת מגוון רחב יותר של אפשרויות מותאמות אישית, תוך שימת דגש על חוויית קנייה כוללת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



