כסף וצרכנות

המצות האהובות בישראל מעוררות כעס: טענות קשות נגד המותג

לקוחה מאוכזבת שרכשה מארז של מאפיית "מצות יהודה" שיתפה בפייסבוק: "מה קרה למצות? הרסו לי את הטעם", ומאות התגובות שקיבלה חשפו קהילה מפולגת – חלקם מתלוננים על טעם לוואי וחריכת יתר
מערכת ice |  1
שולחן ליל הסדר (צילום shutterstock)
מאפיית "מצות יהודה" בירושלים, אחת משלוש המאפיות המובילות בשוק המצות בישראל מאז 1921, מצאה את עצמה במרכז סערה צרכנית השנה. תהליך האפייה הייחודי של החברה, שמוגדר "אגרסיבי יותר" יצר גל תגובות מעורבות ברשתות החברתיות כששורה של צרכנים טענו כי המצות השנה "שרופות יתר על המידה".
על פי הפרסום ב-YNET לקוחה מאוכזבת שיתפה בפייסבוק: "מה קרה למצות? הרסו לי את הטעם", ומאות התגובות שקיבלה חשפו קהילה מפולגת – חלקם מתלוננים על טעם לוואי וחריכת יתר, בעוד אחרים מתלהבים דווקא מהגרסה האפויה יותר ומגדירים אותה כ"חלום".

כזכור, לפני החג ד"ר יונתן בצלאל, ראש אגף בכיר תקציבים והמפקח על המחירים במשרד הכלכלה והתעשייה, שלח הודעה לחברות "מצות ראשון" ו"מצות יהודה" על כוונתו לבחון הכנסת המצות לפיקוח מחירים ודרישה לקבלת נתונים לשם כך.
בפנייתו מציין בצלאל כי במסגרת המאבק ביוקר המחיה והוזלת סל המוצרים, הנרכש על ידי אזרחי ישראל, נבחן בימים אלו שוק המצות וכי החברות מצות ראשון ומצות יהודה מחזיקות בנתח שוק של כ-38% ו-42% בהתאמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצות טעימות במיוחד קונה רק אותם
    יאיר 04/2025/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצות טעימות במיוחד קונה רק אותם
    סגור