כסף וצרכנות
מכה קשה למכורים ללואקר וטופיפי: המחירים בישראל עומדים לזנק ב-25%
לאחר שדיפלומט הודיעה על התייקרות מוצריה, גם ליימן שליסל מצטרפת לגל ומעלה מחירים של מותגי שוקולד אהובים בעד 25% – שנה בלבד לאחר העלאת מחירים דומה. ההתייקרות צפויה בתחילת חודש מאי

שוב עליות מחירים. שורת מוצרים מוכרים ואהובים עומדים להתייקר החל מתחילת החודש הקרוב. לאחר הודעת דיפלומט וריגלי על העלאת מחירים, גם ספקית גדולה נוספת מצטרפת למגמה ומודיעה על עדכון חד במחירי מוצריה.
לאחר שהתבשרנו אתמול על עליית מחירים של חברת דיפלומט, אשר מעלה את המחירים במוצרי מונדליז – עוגיות ושוקולד (אוראו / מילקה), מוצרי JDE – קפה נמס וקפסולות, וגם מוצרי FLORA – מרגרינה בלו-בנד, אשר יעלו בתחילת החודש הקרוב, עוד חברה גדולה מעלה את מחיריה בעד 25%.
ליימן שליסל היא ספקית אשר מייבאת מגוון מוצרים, ביניהם גם השוקולדים המוכרים והאהובים כמו לואקר, טוניז, טורטינה, טופיפי, ריסז ועוד – מעלה שוב את המחירים, וזאת לאחר שעשתה זאת בדיוק לפני כשנה.
החברה צפויה להעלות בעיקר את מחירי השוקולדים האהובים, בעלייה של בין 3% ל-25%. העלייה המדוברת צפויה להתרחש בתחילת חודש מאי הקרוב, ובכך החברה סוגרת עוד שנה של עליות מחירים – זאת לאחר שהעלתה במאי אשתקד את מחירי השוקולד בכ-10%.
עליות המחירים הצפויות להתרחש במוצרים הן, למשל: שוקולד ריטר מרצפן יעלה ב-25%, שוקולד ריטר חלב ב-23%, טורטינה ב-12%, מארז חטיפי לואקר ב-11%, טוניז שוקולד חלב ב-9% טופיפי ב-6% ועוד.
עוד ב-
גל ההתייקרויות הנוכחי ממשיך לטלטל את שוק המזון ומכביד על כיסו של הצרכן הישראלי. האם נמשיך לראות מגמה זו גם בהמשך השנה? כנראה שכן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה