כסף וצרכנות
עוד מכה לכיס: המותג האהוב מעלה מחירים ב-3.6
בעקבות עליית מחיר החלב הגולמי בלמעלה מ-3 אחוזים, לצד הכרזת הממשלה על התייקרות מוצרי החלב שבפיקוח, גד מעדכנת מחירים, במינימום האפשרי, בשיעור ממוצע של 1.5% בלבד

אחרי שיוניליוור הודיעה היום לרשתות השיווק על התייקרות של בין 3% ל-9% במגוון רחב של מוצריה לאחר מכן, גם קבוצת שטראוס הודיעה לקמעונאים על העלאת מחירים – הפעם בעיקר בתחום מוצרי החלב וזאת לצד תנובה שכבר עשתה זאת ועוד יבואניות מזון שבחרו בצעד דומה. כעת גם מחלבות גד מהאהובות והמוכרות במדפי הסופרמרקטים מייקרות את המחירים.
ממחלבות גד נמסר: "בעקבות עליית מחיר החלב הגולמי בלמעלה מ3 אחוזים, לצד הכרזת הממשלה על התייקרות מוצרי החלב שבפיקוח, אנו נאלצים לעדכן את מחירון גד, במינימום האפשרי, בשיעור ממוצע של 1.5% בלבד. דחינו את מועד העדכון ככל הניתן והמחירים יעודכנו רק לאחר חג השבועות, החל מה-3 ביוני".
בשטראוס ציינו כי ההתייקרות תחול על מוצרי החלב שבפיקוח, וכן על מוצרי חלב נוספים שאינם בפיקוח, אשר יחד מהווים כ-50% ממוצרי המחלבה. ההתייקרות תתבצע בשיעור של עד 1.5%, כאשר הממוצע הכללי יעמוד על כ-1% בלבד.
אך בכך לא הסתיים גל העלאות המחירים – גם חברת טרה הצטרפה למגמה והודיעה לקמעונאים כי תעלה את מחירי חלק ממוצריה בשיעור ממוצע של 3.5%, החל מיום 18 במאי.
החברות הללו מצטרפות לגל התייקרויות שכבר החל מוקדם יותר החודש מצד יבואניות גדולות כמו דיפלומט, ליימן שליסל וגם חברת פררו, אשר העלו מחירים על מוצרים מובילים בתחומי המתוקים, חטיפים ומוצרי צריכה בסיסיים.
עוד ב-
יוקר המחיה מחריף
גל ההתייקרויות החדש מוסיף לנטל הכלכלי שמורגש היטב בקרב הצרכנים. העלאות המחירים נוגעות במוצרים בסיסיים שמרכיבים את סל הקניות השבועי של משפחות רבות – ובכך מעמיקות את תחושת יוקר המחיה בשוק הקמעונאות הישראלי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה