כסף וצרכנות

בשורה קשה לצרכנים: עלייה של עד 9 אחוז במוצרי צריכה בסיסיים

חברת יוניליוור מודיעה על העלאת מחירים שצפויים להיכנס לתוקף החל מאמצע חודש מאי. החברה הודיעה על התייקרות של עשרות מוצרים. אלו מוצרים? ומה המחירים? כל הפרטים
ענת סימן טוב |  1
עליית מחירים-אילוסטרציה AI (צילום shutterstock)
לא התאוששתם מעליית מחירי התחבורה הציבורית? קבלו עוד מכה בחסות, חברת יוניליוור. יבואנית מוצרי הצריכה יונילוור ישראל הודיעה היום (ראשון) על עדכון מחירים כלפי מעלה שייכנס לתוקף ב-15 במאי. העלייה צפויה לנוע בטווח שבין 3.5% ל-9%, ותכלול שורה של מותגים מוכרים בתחומי המזון והטואלטיקה.
במכתב ששיגרה החברה לרשתות השיווק והקמעונאים נכתב כי מדובר בצעד שנדחה במשך תקופה ארוכה, מאז נובמבר 2022, מתוך רצון להתחשב בצרכנים. עם זאת, בעקבות עלייה נמשכת בעלויות הייצור, חומרי הגלם וההובלה – "נאלצת כעת החברה לעדכן את המחירים", לשון ההודעה.
יוניליוור הבהירה כי ההתייקרות לא תחול על מוצרי שוקולד, גלידות וחטיפים מתוקים, שאותם העלתה בשנה שעברה. החברה העלתה את מחיריה בקטגוריות אחרות, בהן:
  • סדרת בייגל גדול ונשנושים – דגמים עם חיטה, שומשום, דקים ועוד – צפויה עלייה של כ-6%
  • מותגי הקורנפלקס של תלמה – ברנפלקס, כריות, דליפקאן, קורנפלקס וגרנולה – עלייה של עד 9%
  • קטגוריית הממרחים – חרדל, מיונז של תלמה, הלמנ'ס ועוד – התייקרות של כ-8%
  • מותג "פינוק" – סבון ידיים, שמפו, מרכך, מוצרים לתינוקות – התייקרות של כ-8%
  • סדרת מרקי קנור – עלייה צפויה של כ-8% 
מדובר בעליית מחירים שתשפיע על כיס הצרכן, שכן יש כאן עשרות מוצרים יומיומים שנמצאים כמעט בכל בית.
 
עם המהלך הזה, יוניליוור מצטרפת לדיפלומט וליימן שליסל שכבר העלו מחירים לאחרונה, ומעמיקה את ההשפעה של יוקר המחיה על הצרכנים בישראל. במקביל, רשתות השיווק נערכות לבדוק אילו מוצרים יספגו את העלייה ואילו יועברו לצרכן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נורא גם המיסים ירדו אז,זה ישתווה חחח (ל"ת)
    בנימין 04/2025/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור