כסף וצרכנות
רמי לוי שובר את השוק: זה מה שיקרה בסניפים עד ה-2.6
במענה לרשתות המתחרות, גם בשיווק השקמה מורידים את המחירים למוצרי החלב: ''ברמי לוי מבינים את זה טוב ועושים הכל בכדי להקטין את ההוצאה בכל קניה''
המבצעים לקראת חג השבועות מגיעים גם לרשת שיווק השקמה. רמי לוי נתן היום (שלישי) את התגובה שלו ליוחננוף, שופרסל וחצי חינם שיצאו במהלכים לקראת החג. לוי יצליח לגרוף את הצופים ולרתום אותם אליו?
בשיחה עם ice הוסבר מהרשת כי: ''כידוע אנחנו אחרי חג פסח, הצרכנים נמצאים בנקודה שבה ההוצאות כבדות עליהם, בסופו של יום הקניות בסופרים הן ההוצאה הגדולה ביותר בכל משק בית''.
כמו כן הדגישו כי: ''ברמי לוי מבינים את זה טוב ועושים הכל בכדי להקטין את ההוצאה בכל קניה, הרשת שמייצרת תחרות חרטה על דגלה לשמור את סל הקניות הזול במדינה וכך היא עושה גם בחג הזה כמו בכל יום בשנה''.
כעת מנסים ברשת לרסק את מחירי מוצרי הגבינות שאמורים לככב במטבח של כל מי שרוצה להרשים בחג והמוצרים יורדים לכדי 50% ממחירם הרגיל וזאת במיוחד לרגל החג. המחירים האלו יהיו בתוקף רק עד ה-2.6 יום אחרי ערב חג השבועות.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



