כסף וצרכנות

כאוס בסניפי אושר עד: זו התקלה שתקעה את הקניות ללקוחות

כשל מערכתי נרחב השבית את כלל הקופות העצמאיות והסורקים ברחבי הארץ. תורים אינסופיים של עשרות קונים זועמים התפתלו בין המדפים ואף יצאו מחוץ לבנייני הסניפים
מערכת ice | 
אושר עד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני)
משבר טכנולוגי חמור פגע ביום חמישי ברשת הסופרמרקטים אושר עד, כאשר כשל מערכתי נרחב השבית את כלל הקופות העצמאיות והסורקים ברחבי הארץ. הפגיעה הטכנית התרחשה בעיתוי קריטי במיוחד - בדיוק בתקופה שבה אלפי משפחות מכינות את קניות החג לשבועות הקרב. מה שהחל כיום קניות שגרתי הפך למבחן סבלנות אכזרי עבור קונים רבים שנלכדו במערבולת הכאוס הלוגיסטי.
על פי הפרסום של ישראל היום התמונה בסניפי הרשת הייתה דרמטית: תורים אינסופיים של עשרות קונים זועמים התפתלו בין המדפים ואף יצאו מחוץ לבנייני הסניפים. הקופות הרגילות המאוישות המשיכו לפעול, אך גם הן קרסו תחת הלחץ הגדול והפכו לצווארי בקבוק נוספים במערכת שכבר התמוטטה. קונים רבים בחרו לנטוש את העגלות המלאות ולחפש מזלם במקומות אחרים, בעוד אחרים נאבקו בדילמה האכזרית: להישאר ולהמתין או לזנוח הכל ולהתחיל מחדש.
בלא קשר לתקלה הנוכחית, רשתות שונות ואתרי סחר ישראלים מתמודדים מאז ה-7 באוקטובר עם גל של תקלות טכניות ונאלצים להגן על עצמם ממתקפות סייבר נקודתיות. רק בחודש האחרון נרשמה תקלה נרחבת באתר ובסניפי בנק הדואר וכן באפליקציה של קופת חולים כללית. בשני המקרים, התקלה טופלה תוך מספר שעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה