כסף וצרכנות

מוצרי רמי לוי נחשפים בשידור חי: ''אותו מוצר בעטיפה אחרת''

 שמן הזית של רמי לוי נבדק מול מותג יוקרתי – והאפליקציה שבודקת את איכות הרכיבים הראתה שמדובר באותו מוצר בדיוק. גם הטונה של רמי לוי נבדקה מול טונה של מותג יקר במיוחד – והתברר שהאיכות זהה ובפחות כסף
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בתוכנית "הצינור" ברשת 13 עם גיא לרר, הוצגה אפליקציה חדשה שבודקת את איכות הרכיבים במוצרי מזון – והתוצאות מעוררות מחשבה. בבדיקה שנעשתה לעיני המצלמות, הושוו מוצרים ממותג הבית של רמי לוי, שנחשב לאחד הזולים בשוק, למוצרים מקבילים של מותגים יקרים – והתוצאה?
 שמן הזית של רמי לוי נבדק מול מותג יוקרתי – והאפליקציה הראתה שמדובר באותו מוצר בדיוק. לרר טען ביקש לבדוק את המוצר של רמי לוי מול ''השחיטה של יד מרדכי''. ונמצא כי זה בדיוק אותו הדבר למרות פערי המחירים.

גם הטונה של רמי לוי נבדקה מול טונה של מותג יקר במיוחד – והתברר שהאיכות זהה ובפחות כסף. ''חלק מהטונות מיוצרות באותו מפעל ככה שזה בלוף'', קבע לרר. ההשוואה הזו ממחישה נקודה חשובה: מחיר גבוה לא תמיד מעיד על איכות גבוהה יותר.
ברמי לוי הסבירו ברשתות החברתיות: ''לפעמים – מדובר בדיוק באותו מוצר, רק עם עטיפה אחרת. רמי לוי פועל מתוך תפיסה ברורה: לאפשר לכל משפחה בישראל לקנות מוצרים איכותיים במחירים נגישים, מבלי להתפשר על הבריאות או הטעם. קונים חכם, קונים ברמי לוי. עם ישראל חי''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה