כסף וצרכנות

מתרחבת לתחום התזונה הבריאה: כרמית תשווק חטיפי אנרגיה חדשים

כרמית מרחיבה את שיתוף הפעולה עם תאגיד המזון הבינלאומי Mondel?z; אחרי הפצה מוצלחת של שוקולד Marabou בישראל, כעת תתחיל להפיץ גם את חטיפי האנרגיה הפופולריים CLIF BAR
מערכת ice | 
חטיף בריאות (צילום אילוסטרציה shutterstock)
כרמית תעשיות ממתקים הודיעה היום (שני) כי תחל לשמש כמפיצה הבלעדית של מותג חטיפי האנרגיה CLIF BAR של תאגיד הענק מונדליז (Mondelēz International). מדובר בהרחבה של ההסכם הקיים בין הצדדים, שבמסגרתו מפיצה כרמית את מותג השוקולד Marabou בישראל.
כזכור, כרמית, המתמחה בייצור, פיתוח, שיווק וייצוא של מוצרי שוקולד, מאפה וגרנולה, חתמה בסוף 2023 על הסכם הפצה עם תאגיד המזון הבינלאומי מונדליז על פיו תשמש כמפיצה הרשמית בישראל של מותג השוקולד השבדי מאראבו שבבעלותו. הסכם ההפצה המקורי נחתם עד סוף 2025, עם אופציה להארכה אוטומטית לתקופות נוספות.
CLIF BAR נחשב לאחד ממותגי חטיפי האנרגיה הבולטים בארה"ב ומתמקד במוצרים המבוססים על רכיבים טבעיים וללא תוספת סוכר מעובד, ופונה בעיקר לצרכני ספורט, טיולים ואורח חיים בריא. מונדליז רכשה את המותג בשנת 2022 כחלק מהתרחבות לתחום התזונה הבריאה והספורטיבית.
בכרמית מציינים כי ההסכם החדש משתלב בתוכנית האסטרטגית של החברה ליצירת מנועי צמיחה חדשים ולהרחבת קטגוריות הפעילות שלה בישראל באמצעות ייבוא מותגים בינלאומיים מובילים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה