כסף וצרכנות

רמי לוי לא עוצר: זה מה שיקרה החל מהיום ברשת

רמי לוי יוצא במהלך חדש שמבקש לגעת בכל בית ישראלי, עם קמפיין שמכוון הרבה מעבר לעגלת הקניות. כל הפרטים

ענת סימן טוב | 
רמי לוי (צילום באדיבות רמי לוי, shutterstock)
איש העסקים רמי לוי משיק קמפיין חדש ברשתות המזון שלו, וקורא לכולם לחגוג את ארוחת שישי יחד – ולא משנה אם אתה חילוני, דתי או חרדי. המהות היא להיות בערב משפחתי יחדיו. לקמפיין החדש הוא קורא "לכבוד שבת קודש".
במסגרת הקמפיין, שמעבר לכך שימותג בכל הסניפים עם פרסום ייעודי, הרשת תבצע מספר פעולות נוספות. היא תציע מבצעים במוצרים הקשורים לארוחת שישי, ותחזק את כל הקטגוריות המשתייכות לערב זה – החל ממזון, מאפים, כלי הגשה, אירוח ועוד. הקמפיין ילווה בפעילות הכוללת תשדירי טלוויזיה, שיתופי פעולה עם משפיענים מכלל המגזרים, שילוט, מתחמים אונליין, מתכונים לשישי ופעילות רדיו שבמסגרתה יחולקו תווי קנייה לרכישה ברשת רמי לוי.

מיתוג לשישי. באדיבות: רמי לוי
בנוסף, תעלה הרשת תשדירים המספרים את הסיפור שבו רמי ויפית לוי מנכ"לים שותפים לראשונה, חותמים את הקמפיין. הקמפיין יכלול גם מתכונים לשבת של השף והבלוגר רון יוחננוב, שהכין וצילם מנות במיוחד עבור הפעילות.

מיתוג הקמפיין בסניף. קרדיט: באדיבות רמי לוי
הסיפור המשפחתי הזה עומד בלב קמפיין השבת החדש, שנושא זה קרוב במיוחד לליבו של רמי לוי: "מאז הקמת רשת רמי לוי שיווק השקמה ועד היום יש לנו רק מטרה אחת, שכל משפחה תוכל לשבת סביב שולחן בשבת בשפע ובכבוד. יש לנו את הזכות לשרת את לקוחותינו במהלך כל ימות השבוע ועוד יותר לקראת יום שישי שבו כולם נערכים לרגע המפגש סביב שולחן השבת".
כזכור, השבוע פרסמנו לראשונה כי רשת רמי לוי מחפשת 23 שטחים מעל 2,000 מ"ר לצורך הקמת סניפים חדשים במגוון מקומות ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה