כסף וצרכנות

שולחנות מתעופפים וכיסאות נשברים: שלום מיכאלשווילי מככב בקמפיין חדש

BUYME משיקה לקראת ראש השנה קמפיין הומוריסטי בכיכובו של חבר ההרכב "מה קשור" שלום מיכאלישווילי: "העובדים יודעים מה משמח אותם" 
מערכת ice | 
שלום מיכאלשווילי (צילום אור דנון)
במשרד טיפוסי ורגוע, הדופק פתאום עולה: העובדים מגלים שלא יקבלו BUYME לחג, ובתוך שניות - מתחילה מהומה. שולחנות מתעופפים, כיסאות נשברים, תיקיות עולות באש, כששלום מיכאלשווילי ומנהלת חווית העובדים מנסים להציל את המצב.
כך נראה הקמפיין החדש של BUYME לעונת המתנות לעובדים בראש השנה - מהלך ויראלי, הומוריסטי ומדויק שממחיש בדרכו הצינית: כשלא בוחרים נכון מתנה לעובדים - האכזבה מדברת בעד עצמה. הקמפיין מושק כחלק ממהלך שיווקי רחב של BUYME לעולמות ה-B2B, ומתמקד בתקופת השיא של רכישות המתנות הארגוניות - חגי תשרי. מעבר לפנייה הישירה למנהלות רווחה וחווית העובד, ב-BUYME בוחרים לגשת גם לקהל העובדים עצמם, ולבנות שיח דו-כיווני בין מקבלי ההחלטות לאלה שמקבלים את המתנה - כחלק מאסטרטגיית שיווק Bottom-Up.
"העובדים יודעים מה הם רוצים, והם לא מתביישים להגיד את זה, אנחנו רק מתרגמים את זה למסר שיווקי", אומר שקד חורגין, Head of B2B Marketing ב-BUYME. "הקמפיין מדבר גם עם מקבלי ההחלטות, וגם עם העובדים, במטרה ליצור חיבור שמוביל למתנה שבאמת משמחת את כולם". 
 

BUYME, שפועלת עם מאות ארגונים בישראל, מדווחת על עלייה ניכרת בתקציבי המתנות הארגוניות השנה. בחברה מציינים כי יותר ויותר ארגונים בוחרים במתנות שמאפשרות חופש בחירה, ומעדיפים פלטפורמה מותאמת אישית על פני פתרון אחיד לכולם.
"הבחירה בהומור מאפשרת לנו להעביר תובנות אמיתיות בצורה קלילה", מוסיף חורגין. "העובדים יודעים מה משמח אותם, ואנחנו כאן כדי לעזור לארגונים לפגוש אותם בדיוק שם". 
כזכור, שלום מיכאלשווילי פרגן למשפחה בראיון לפנאי פלוס לרגל הבכורה של הסרט החדש 'לשחרר את שולי סאן': "יש לנו משפחות מיוחדות שנותנות לנו לעשות את מה שאנחנו אוהבים". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה