כסף וצרכנות
לא עונים ולא מחזירים כסף: לקוחות זועמים על אתר Shoesonline
לקוחות זועמים בטענה כי האתר לא סיפק פריטים שהוזמנו לפני יותר מחודשיים, לא מחזיר את כספם ולא עונה לפניות. דקל סטולרי, אחד הבעלים: "אני מודה: המצב לא אידיאלי. השירות שלנו לא מגיב מספיק מהר"
מבול התלונות בפייסבוק נגד אתר השופינג הפופולרי Shoesonline נמשך ביתר שאת. לקוחות רבים הלינו בתקופה האחרונה על היעדר מענה מהאתר ללקוחות שהזמינו פריטים, אולם אלו לא הגיעו בחלוף שבועות ואף חודשיים. הלקוחות מלינים כי אינם יכולים לקבל מענה או החזר כספי.
בשבוע שעבר החליטו בשוז אונליין להתנצל בפני הלקוחות תוך הסבר כי מדובר בעיכובים הנובעים ממשבר הקורונה: "אנחנו יודעים לקבל ביקורת. האתגרים שבאים עם הקורונה לא פסחו גם עלינו. התחלנו לנקוט בצעדים מיידיים לשיפור". כתב המנכ"ל דקל סטולר. אלא שמאז, התלונות ממשיכות להיערם.
"שוב, אחרי אינספור הודעות", כתבה שם אחת הלקוחות השבוע (א'), "אני מבקשת לדעת מה קורה עם המשלוח. זה מרגיש לי שנעשתה כאן עקיצה ואני חושבת לפנות לחברת האשראי". "אני רוצה בבקשה שתחזרו אליי בקשר להזמנה שהוזמנה לפני חודשיים!!!", כתבה לקוחה אחרת, "ולא בתור רובוט! ולא לתת לי להיכנס לכל מיני כתובות שאתם נותנים שם. פשוט לענות מתי זה יגיע ואם בכלל!! ואם לא, אני מבקשת לזכות".
"הזמנתי לפני חודשיים וההזמנה עדיין לא סופקה", כתבה לקוחה בתגובה שפורסמה ביום חמישי האחרון, "פשוט שירות נוראי. אל תזמינו מהם. הם לא שמים על הכסף והלקוחות שלהם". ויש, כמובן, גם לא מעט תגובות קצת פחות מנומסות. למשל: "גנבים. רמאים. אתם לא עונים למיילים ולא עונים להודעות. נוכלים. לפני 13 יום הזמנתי מוצר הזמנתי מוצר וטרם קיבלתי את המשלוח!!!! כל פניותיי לא נענו ואף אין התייחסות!!!!! גועל נפש של יחס. תתביישו, יא גנבים. איכס".
"הזמנתי פאוץ' משוז אונליין באפריל", מספרת ר' מתל אביב ל"אייס", "אחרי שתאריך ההגעה המשוער עבר, נכנסתי לאתר כדי לראות מה קורה וראיתי שהתאריך הוזז ושהוא אפילו עדיין לא נמצא בסטטוס של שילוח. אמרתי לעצמי 'אוקיי, זה בטח בגלל הקורונה' וחיכיתי. כששוב עבר התאריך המשוער ניסיתי לתפוס אותם. במשך תקופה ארוכה שלחתי להם הודעות דרך האתר, מיילים, הודעות בפייסבוק ובאינסטגרם - שום דבר לא עזר. הם לא ענו לי ולא חזרו אליי. ניסיתי גם לבטל את ההזמנה באתר: לחצתי על כפתור הביטול וזה לא עשה כלום. עכשיו אין לי עם מי לדבר, אבל כשאני נכנסת לפייסבוק שלהם אני רואה שיש עוד מלא כמוני - מה שמחזק אצלי את התחושה שזו תרמית".
אתר שוז אונליין נוסד לפני כחמש שנים ומאז הוא מציע פריטים מהארץ ומחו"ל בייבוא מקביל ובמחירים אטרקטיביים. האתר שואף להתחרות בקמעונאיות האופנה הגדולות בארץ - מה שבא לידי ביטוי בכמות המכירות שלו.
אולם, כעת, נוכח העובדה שגם דיווחים קודמים על כשלי אספקה לא הביאו לשינוי, המצב שם לא נראה מזהיר, בלשון המעטה, כפי שעולה מתגובתו של דקל סטולרי, מבעלי שוז אונליין, לעניין ההזמנות שלא מגיעות. "המתנה של שלושה חודשים להזמנה זה דבר שלא אמור לקרות", הוא מודה, "באותה נשימה, אני חייב להגיד שהקורונה והעובדה שאין כמעט טיסות לישראל יצרו אצלנו הרבה מאוד עיכובים. לפני זה היינו רגילים לספק מוצרים מחו"ל תוך שבועיים-שלושה ועכשיו מצד אחד יש ביקוש מאוד גדול ומצד שני האספקה מתעכבת בגלל דברים שלא תלויים בנו ודברים שכן תלויים בנו".
מה כן תלוי בכם?
"כל הנושא של כוח אדם. אני מודה. שירות הלקוחות שלנו לא מגיב מספיק מהר - וזו בעיה. אנחנו מטפלים בזה. כבר עכשיו מסתיים סבב אחד של הכשרת שירות לקוחות ואנחנו ממשיכים לקלוט עוד ועוד נציגי שירות".
"כל הנושא של כוח אדם. אני מודה. שירות הלקוחות שלנו לא מגיב מספיק מהר - וזו בעיה. אנחנו מטפלים בזה. כבר עכשיו מסתיים סבב אחד של הכשרת שירות לקוחות ואנחנו ממשיכים לקלוט עוד ועוד נציגי שירות".
העליתי שאלה לצ'אט שלכם לפני 3 שעות ועדיין לא ענו לי.
"אני יכול להגיד לך שטיפלנו היום בעשרות תלונות. עדיין לא הגיע סוף היום. חכה. ויחד עם זה - שוב - אני מודה: המצב לא אידיאלי. רחוק מזה. אנחנו עובדים עכשיו מסביב לשעון כדי לענות לכל הלקוחות ולסגור את העיכובים".
לא נזכרתם קצת מאוחר מדי? הלקוחות זועמים כבר שבועות.
"הוצאנו להם מיילים בעניין, הכנסנו לאתר פופ-אפ שמסביר את המצב - אנחנו כן מגיבים לזה בסך הכל".
אפשר פשוט להחזיר את הכסף.
"אנחנו מחזירים עשרות אלפי שקלים ביום. חוץ מזה, אפשר לבטל את ההזמנה בלחיצת כפתור".
לקוחות טוענים שזה לא עובד - והכסף בכל מקרה לא מוחזר אוטומטית.
"אנחנו מחזירים את הכסף כשאנחנו רואים את הבקשה. אם המשלוח עדיין לא יצא ממדינת היעד, הלקוח מזוכה במקום. אם הוא כן, אנחנו פונים ללקוח".
לקוחות טוענים שזה לא קורה.
"יכול להיות. כמו שאמרתי לך, זה בטיפול".
נציין כי מאז שיחתנו עם המנכ"ל, מספר לקוחות החלו לדווח על יצירת קשר עמם לטיפול בתלונותיהם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(51):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
48.צדקצדק 09/2024/14הגב לתגובה זו0 0זבל של אתר גנבים עושים טעיות ומתנעריםסגור
-
47.לא מאמיןאס 01/2024/18הגב לתגובה זו2 0איך עבדו עלינו האתר הזה לא שולח כלום ולא עונה ולא מחזיר כסף שומר נפשו ירחקסגור
-
46.הזמנתי לחיילים נעליים . הכסף נלקח . הסחורה לא סופקה. ה (ל"ת)חלי 01/2024/14הגב לתגובה זו1 0סגור
-
45.אל תיקנו מהם. שקרניםגרועים 01/2024/01הגב לתגובה זו0 0רכשתי נעליים במבע שחור , שלחו נעליים אפורות. בקשתי שיחליפו. מרחו אותי חודש במיילים פעם בשבוע . האם לעוד לקוחות זה קרה? אני רוצה לעשות תביעה ייצוגית נגדםסגור
-
44.מדהים שעבור 3 שנים ואין שינוי (ל"ת)מימי 01/2024/01הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
43.לא לקנות שםדוד 12/2023/28הגב לתגובה זו1 0הזמנתי לפני יותר מחודש. לא סיפקו את הנעליים ולא מחזירים את הכסף. להתרחק.סגור
-
42.בושהיעקב 12/2023/18הגב לתגובה זו2 0הזמנה 45 יום לא מגיע לא עונים לא חוזרים כסף ב חלוםסגור
-
41.נעל דפוקהמחמוד 10/2023/27הגב לתגובה זו0 0אחרי שימוש של חודש וחצי הנעל שקניתי ב 700 שח התחילה לעשות רעש והם סרבו להחליף ואפילו הפסיקו לענות ליסגור
-
40.הזמנה לפני חודש לא קיבלתי ולא עוניםמרגלית 05/2023/02הגב לתגובה זו2 1הזמנתי לפני חודש חגורת בטן 200 שקל קיבלתי מספר הזמנה מחכ. מחכה מנסה לייצור קשר אין שום מענה כתבתי אין תשובה מה יהייה ממש גניבה עוקץ הזהרו אל תזמינו מהם כלום לא אמינים שקרנים גונבים כסף חייבים שיחזרו את הכסף צריך לתבוע אותם תביעה ייצוגיתסגור
-
39.לברוח כמו מאש!!מני 05/2023/01הגב לתגובה זו1 0כזאת חברה עלובה לא ראיתי בחיי מתעלמים מהלקוחות מזיזים תאריכים אין עם מי לדבר אין אפילו מספר טלפון פשוט צוחקים ללקוח בפנים אסור לקנות מהם הזמנתי מהם 6 פריטים פשוט לא מגיעים אחרי 3 חודשיים!! וכשרוצים לבטל שם הכיף באמת מתחיל הפריטים בסטטוס החזרה חודש וחצי ולא קורה כלום ביזיון ביזיון ביזיון!!סגור
-
38.לא לקנות שםאורנית סעדון 04/2023/20הגב לתגובה זו1 0אתר מאכזב!!! ממליצה לקנות במקומות אחרים. קניתי כפכפים יקרים לאימי. כבר חודש ימים שלא הגיעו. רק אחרי שפניתי אליהם הם "גילו" כי זה באמת לא סופק. התקשורת עם צוות שירות הלקוחות גרוע כי אינם עונים להודעות ואינם מתייחסים. שירות גרוע ומאכזב מאד.סגור
-
37.שוז אונליין shoes online רמאים - עקיצה לאור יום!!!רועי רגב 12/2022/28הגב לתגובה זו4 0שומר נפשו יירחקסגור
-
36.חברה תת רמהיוסי 12/2022/21הגב לתגובה זו2 0שירות פח כמו כולם נפלתי בפח וקניתי מהם אולם קיבלתי את המוצר אבל המידה גדולה לי ולכן ניסיתי להחליף מידה אין תשובה מהם לא ניתן לעשות דרך האתר ופשוט חברה פח ושהסמנ״ל שלהם לא יקשקש בשכל לא מעניין אותם מהלקוחות שלהם צריך לסגור אותם ולתבוע אותם במליונים שירגישו על בשרם איך אנחנו הלקוחות מרגישיםסגור
-
35.שירות לקוחותאתי עירון 11/2022/09הגב לתגובה זו1 0אין אפשרות להגיע לשירות לקוחות וגם לא ליצור קשר בצ׳טסגור
-
34.לא לרכוש מאייס אונליין - הזהרהיורם 08/2022/15הגב לתגובה זו1 0בשום פנים לא לרכוש מאייס אונליין!! הזמנה בוצעה ב 15 יוני !!!!!!! ועד היום, לאחר חודשיים, לא סופקה!!! השירות שלהם מחפיר !!. פשוט אין שום שירות. לא ניתן ליצור קשר אתם בשום צורה ואופן!!!סגור
-
33.shoeslineיוחאי 08/2022/05הגב לתגובה זו1 0לא מחזירים כסף בהחזרת פריט, להיזהר ולא ממליץ.סגור
-
32.נוכלים . להתרחק ומהרדורון 07/2022/15הגב לתגובה זו1 0שקרנים ורמאיםסגור
-
31.גנביםשני 06/2022/24הגב לתגובה זו2 0פשוט גנבים לא החזירו לי כסף על מוצר שהחזרתי, טוענים שלא קיבלו. פשוט גנביםסגור
-
30.מוכרים סחורה שלא הגיעה לארץשושו 09/2021/03הגב לתגובה זו2 0בגלל זה לוקח זמן... הזמנת? אם בארץ מילא.. אם לא.. חכה עד למשלוח הבא אם בכלל.. בושה של התנהלותסגור
-
29.רמאיםמירי 03/2021/03הגב לתגובה זו6 0פשוט נוכלות אני כבר כמעט 3 חודשים ממתינה להזמנה ולא קיבלתי אותם גם לא דואגים להגיב להודעותסגור
-
28.ביזיוןמויקו 02/2021/20הגב לתגובה זו5 0פשוט ביזיון מעל 3 חודשים מחכה להזמנה תוך כדי הזמנתי מחו״ל הזמנות, מארה״ב וגם מאירופה בכל תקופת הקורונה ורק משוז אונליין עוד לא קיבלתי את ההזמנה. בהתחלה היה תאריך משוער להגעה, והיום רק רשום בעיכוב כבר מעל חודש. פשוט מאכזב ממליץ לכולם להתרחק מהחברה המפוקפקת הזאת!!! נ.ב אפילו שירות לקוחות אין להם, עונים רק למייל אחרי ששולחים כמה וכמה פעמים!סגור
-
27.נוכליםמריו ח 01/2021/27הגב לתגובה זו5 0שומר כספו ירחק מהאתר הזה.סגור
-
26.שקרנים רמאים וגנבים בחסות החוקש 01/2021/21הגב לתגובה זו7 0לא סיפקו חייבו כרטיס לא עונים במייל הם פשוט שודדים וגונבים אותנו כל יום והמדינה לא עושדה כלום הם מתעשרים על חשבון אזרחים תמימים שנתנו בהם אמון, בסופו של דבר בעלי עסקים ישראלים תוהים מודע מזימינים מחו"ל ולא מהם, הנה לכם הסיבה רמאות ונוכלות זה מה שיש לישראלים לתת בתמורהסגור
-
25.שקרנים רמאים וגנבים בחסות החוקש 01/2021/21הגב לתגובה זו4 0לא סיפקו חייבו כרטיס לא עונים במייל הם פשוט שודדים וגונבים אותנו כל יום והמדינה לא עושדה כלום הם מתעשרים על חשבון אזרחים תמימים שנתנו בהם אמון, בסופו של דבר בעלי עסקים ישראלים תוהים מודע מזימינים מחו"ל ולא מהם, הנה לכם הסיבה רמאות ונוכלות זה מה שיש לישראלים לתת בתמורהסגור
-
24.רמאים!!איציק 01/2021/18הגב לתגובה זו4 0כל פעם דוחים עוד חודש ועוד חודש. כבר 3 חודשים מחכה לנעליים! הגשתי בקשה לביטול ולא התייחסו, מה עושים?סגור
-
23.אתר זבל. לא להתקרב!!!!!אריה 01/2021/11הגב לתגובה זו4 0לא תקבלו את ההזמנה וגם לא החזר כספי. שומר נפשו ירחק!!סגור
-
22.ביזיוןןןןןןןןןןןןןןן, חודשיים וחצי לחכות להזמנת נעליים (ל"ת)רעות 12/2020/24הגב לתגובה זו3 0סגור
-
21.זה ממש ככהגבריאלה 12/2020/07הגב לתגובה זו3 0חבל שלא ראיתי את הכתבה הזו לפני שהזמנתי מהם לפני חודש. בהתחלה אמרו שהנעליים יגיעו תוך עשרה ימים, אחרי ביצוע ההזמנה המשלוח הוארך בחודש ועכשיו כשעבר החודש במעקב האריכו את צפי ההגעה בחודש נוסף. ביטלתי את ההזמנה ודרשתי החזר כספי, אין תגובה, כתבתי להם שלושה מיילים גם עליהם לא הגיבו. מקווה לקבל החזר כספי שילמתי 620 שקל על המגפיים שהזמנתי. יש לכם דרך להגיע אליהם? אני כבר על סף לפנות לטביעות קטנות זו ממש הונאה..סגור
-
20.גם לי זה קרה איתםג'ני 12/2020/05הגב לתגובה זו3 0הזמנתי נעליים ומשלוח לא מגיע. לא ניתן להשיג אותם ועכשיו גם דחו לי את תאריך המשלוח בעוד חודש. לא להתקרב!!!!!סגור
-
19.שוזליין לא להתקרב!!!!שוש 12/2020/03הגב לתגובה זו3 1עברו מעל שלושה חודשים מאז ההזמנה שביצעתי עבור 6 פריטים. כשהעונה כבר עברה והבגדים שהזמנתי כבר לא תואמים. ומה גם שכבר היו סיילים בכל הרשתות על כל הפריטים שהזמנתי כך שיכלתי להשיג אותם במחירים נמוכים משמעותית בזמן שאני עדין ממתינה להזמנות שלי. כאשר פעם בחודש מגיע פריט אחד.(מתסכל) ויותר תמוה שאחרי שלושה חודשים של המתנה מורתת עצבים פתאום אני רואה עדכון בעמוד שלהם שהנעלי אדידס שהזמנתי לא קיימות במלאי (שולשה חודשים אחרי שגביתם כסף נסכרתם שלא קיים במלאי?!) לפני מעל חודש ביקשתי לבטל את כל ההזמנות שטרם סופקו, אך עד היום לא ביטלו ולא התייחסו לבקשה שלי שזה שערוריה בפני עצמה. בינתיים שלחו אלי פריטי קיץ שכבר לא אקטואליים לי אבל את התיק של נייק עדיין לא שלחו וכמובן שאין גם צפי. חברה גרועה. עוקץ של ממש . שירות גרוע פשוט נוכלות לשמה! לא להתקרב!!!!!סגור
-
תגובה הזויהמגיב 02/2021/18הגב לתגובה זו1 2קראתי פה תגובות שאנשים לא מקבלים את הפריטים שהזמינו בכלל וזיכויים להזמנות, שאלו תלונות לגיטימיות לגמריי. אבל דבר ראשון: החנות נקראת שוזאונליין (Shoesonline) ולא שוזליין (Shoesline), שהפרוש הוא נעלים ברשת ולא קו נעליים! ודבר שני: הטענות שלך הזויות לגמריי!! שלחו אליך פריטי קיץ שהם לא אקטואליים? ואת רוצה שיבטלו אותם כי הם לא תואמים לעונה? תגידי את אמיתית??סגור
-
18.שירותשי 11/2020/29הגב לתגובה זו2 0חברה חרא לא להתקרב אליהם לא עונים ולא מזכיםסגור
-
17.לא מספקים הזמנות, לא מחזירים את הכסףאבי 11/2020/29הגב לתגובה זו3 0לא מגיבים לפניות דרך האת, בינתיים רק תחושה של ביזיון, מקווה שלא יהיה בנוסף גם רמאותסגור
-
16.לא מספקים הזמנותאביגיל 11/2020/25הגב לתגובה זו2 0הזמנתי לפני כחודשיים ועד עכשיו לא הגיע, אין מענההואין עם מי לדבר, פשוט חברה כושלת. לא כדאי להזמין מהם!סגור
-
15.חפשו אתר אחר לזמין ממנודנה ברודי 11/2020/19הגב לתגובה זו3 0אין הצדקה לקנות מהאתר שלהם ואין שום ערבון שההזמנה תגיע!! פשוט רמאות ללא שירות לקוחותסגור
-
תזמינו מ - https://shoesale.co.il/ שירות לקוחות מצויין (ל"ת)ערן 11/2020/24הגב לתגובה זו2 3סגור
-
14.גם אחרי חמישה חודשים מפרסום זה הבלגן נמשך - ביזיון (ל"ת)אחד 11/2020/05הגב לתגובה זו3 0סגור
-
13.מחכה חודשיים להזמנהיאיר 11/2020/04הגב לתגובה זו2 0שום דבר לא השתנה. עדין שירות מתחת לכל ביקורתסגור
-
12.חבורה של פשלונריםאיציק 11/2020/02הגב לתגובה זו2 0נתתי להם צ׳אנס נוסף לאחר שבפעם הקודמת הנעליים לא סופקו, לצערי שוב זה קרה , חודשיים עברו ונעליים אין, בטלתי את העסקה לפני שבוע והכסף לא הוחזר וכן שרות הלקוחות אינו מגיב לפניה, תעשו לעצמכם טובה והתרחקו מהם!!סגור
-
11.ברגע זה קורה לי אותו דבר איתם. הזמנתי נעליים לפני חודששירות מזעזע 10/2020/30הגב לתגובה זו2 0אסור לקנות אצלם. זו תרמית. הם לא מספקים את המוצר בטווח זמן הסביר ומעל הסביר גם. לא יודע אם זה בכלל יגיע יום אחד.סגור
-
10.לא חל שיפורא. כהן 10/2020/06הגב לתגובה זו4 0הזמנתי מהם בתחילת ספטמבר. מועד אחרון לאספקה שניתן על ידם 30.9 , התאריך חלף, פניתי לשרות לקוחות , לא עונים...סגור
-
9.מה שזול בסוף יקר (ל"ת)ארי 10/2020/01הגב לתגובה זו3 0סגור
-
8.רמאיםשיר 09/2020/17הגב לתגובה זו4 0שוז אונליין גנבים, הם לא באמת מביאים את ההזמנות, לא מעדכנים ולא מחזירים כסף גם אם הנעליים לא הגיעו, ביזייון, להתרחק ולא לרכוש מהםסגור
-
7.לא להזמין מהאתר הזה!!!אירה 09/2020/13הגב לתגובה זו6 0שירות גרוע , לא עונים , לא מחזירים כסף, לא מביאים הזמנה כבר 3 חודשים . אין עם מי לדבר .סגור
-
6.מה ניתן לעשות?שרון 09/2020/10הגב לתגובה זו2 0גם אנחנו עדיין לא קבלנו את ההזמנה.מה ניתן לעשות??סגור
-
5.שרות גרועאמיר 09/2020/08הגב לתגובה זו3 0פשוט בושה וחרפה!!! לקבל תגובה מהם לוקח מעל שבוע.. פשוט גנביםסגור
-
4.מעדכן מספטמבר-המצב אותו דבר!תמיר 09/2020/02הגב לתגובה זו2 0לא עונים, לא שולחים, לא חוזרים!סגור
-
3.שירות גרוע!משה 08/2020/30הגב לתגובה זו2 0אין סיכוי לקבל את הנעליים!סגור
-
2.מחכה כבר כמעט חודשיים לנעליים, ללא מענה (ל"ת)Refael 08/2020/25הגב לתגובה זו2 1סגור
-
עוגמת נפש...5 חודשים במשא ומתן מתנת יום הולדת לבעלי מחנורית אפל חמו 10/2020/25הגב לתגובה זו0 0חחחח מחכה מתחילת יוני....בחיים לא אזמין מהם וגם אמליץ שלא להזמין....הזמנתי נעליים מאסוס וקיבלתי תוך 9 ימים...זה עוד מחו"לסגור
-
1.עבודה בעניםמנשה אירני 07/2020/21הגב לתגובה זו3 0לפני חודש הזמנתי נעלים דחו ל23.7 ועכשיו דחו ל07.8 אין עם מי לדבר בקשה לביטול לא נענת בקשתך בטיפול מענין שהם ממשיכים לקבל ולגבות כסף אני מאוד מקוה שלא הלך הכסףסגור


