כסף וצרכנות

לא עונים ולא מחזירים כסף: לקוחות זועמים על אתר Shoesonline

לקוחות זועמים בטענה כי האתר לא סיפק פריטים שהוזמנו לפני יותר מחודשיים, לא מחזיר את כספם ולא עונה לפניות. דקל סטולרי, אחד הבעלים: "אני מודה: המצב לא אידיאלי. השירות שלנו לא מגיב מספיק מהר"
רועי בהריר-פרל |  51
אתר shoesonline (צילום מסך מתוך אתר shoesonline)
מבול התלונות בפייסבוק נגד אתר השופינג הפופולרי Shoesonline נמשך ביתר שאת. לקוחות רבים הלינו בתקופה האחרונה על היעדר מענה מהאתר ללקוחות שהזמינו פריטים, אולם אלו לא הגיעו בחלוף שבועות ואף חודשיים. הלקוחות מלינים כי אינם יכולים לקבל מענה או החזר כספי.
בשבוע שעבר החליטו בשוז אונליין להתנצל בפני הלקוחות תוך הסבר כי מדובר בעיכובים הנובעים ממשבר הקורונה: "אנחנו יודעים לקבל ביקורת. האתגרים שבאים עם הקורונה לא פסחו גם עלינו. התחלנו לנקוט בצעדים מיידיים לשיפור". כתב המנכ"ל דקל סטולר. אלא שמאז, התלונות ממשיכות להיערם.
"שוב, אחרי אינספור הודעות", כתבה שם אחת הלקוחות השבוע (א'), "אני מבקשת לדעת מה קורה עם המשלוח. זה מרגיש לי שנעשתה כאן עקיצה ואני חושבת לפנות לחברת האשראי". "אני רוצה בבקשה שתחזרו אליי בקשר להזמנה שהוזמנה לפני חודשיים!!!", כתבה לקוחה אחרת, "ולא בתור רובוט! ולא לתת לי להיכנס לכל מיני כתובות שאתם נותנים שם. פשוט לענות מתי זה יגיע ואם בכלל!! ואם לא, אני מבקשת לזכות".
"הזמנתי לפני חודשיים וההזמנה עדיין לא סופקה", כתבה לקוחה בתגובה שפורסמה ביום חמישי האחרון, "פשוט שירות נוראי. אל תזמינו מהם. הם לא שמים על הכסף והלקוחות שלהם". ויש, כמובן, גם לא מעט תגובות קצת פחות מנומסות. למשל: "גנבים. רמאים. אתם לא עונים למיילים ולא עונים להודעות. נוכלים. לפני 13 יום הזמנתי מוצר הזמנתי מוצר וטרם קיבלתי את המשלוח!!!! כל פניותיי לא נענו ואף אין התייחסות!!!!! גועל נפש של יחס. תתביישו, יא גנבים. איכס".
"הזמנתי פאוץ' משוז אונליין באפריל", מספרת ר' מתל אביב ל"אייס", "אחרי שתאריך ההגעה המשוער עבר, נכנסתי לאתר כדי לראות מה קורה וראיתי שהתאריך הוזז ושהוא אפילו עדיין לא נמצא בסטטוס של שילוח. אמרתי לעצמי 'אוקיי, זה בטח בגלל הקורונה' וחיכיתי. כששוב עבר התאריך המשוער ניסיתי לתפוס אותם. במשך תקופה ארוכה שלחתי להם הודעות דרך האתר, מיילים, הודעות בפייסבוק ובאינסטגרם - שום דבר לא עזר. הם לא ענו לי ולא חזרו אליי. ניסיתי גם לבטל את ההזמנה באתר: לחצתי על כפתור הביטול וזה לא עשה כלום. עכשיו אין לי עם מי לדבר, אבל כשאני נכנסת לפייסבוק שלהם אני רואה שיש עוד מלא כמוני - מה שמחזק אצלי את התחושה שזו תרמית".
אתר שוז אונליין נוסד לפני כחמש שנים ומאז הוא מציע פריטים מהארץ ומחו"ל בייבוא מקביל ובמחירים אטרקטיביים. האתר שואף להתחרות בקמעונאיות האופנה הגדולות בארץ - מה שבא לידי ביטוי בכמות המכירות שלו.
אולם, כעת, נוכח העובדה שגם דיווחים קודמים על כשלי אספקה לא הביאו לשינוי, המצב שם לא נראה מזהיר, בלשון המעטה, כפי שעולה מתגובתו של דקל סטולרי, מבעלי שוז אונליין, לעניין ההזמנות שלא מגיעות. "המתנה של שלושה חודשים להזמנה זה דבר שלא אמור לקרות", הוא מודה, "באותה נשימה, אני חייב להגיד שהקורונה והעובדה שאין כמעט טיסות לישראל יצרו אצלנו הרבה מאוד עיכובים. לפני זה היינו רגילים לספק מוצרים מחו"ל תוך שבועיים-שלושה ועכשיו מצד אחד יש ביקוש מאוד גדול ומצד שני האספקה מתעכבת בגלל דברים שלא תלויים בנו ודברים שכן תלויים בנו".
מה כן תלוי בכם?
"כל הנושא של כוח אדם. אני מודה. שירות הלקוחות שלנו לא מגיב מספיק מהר - וזו בעיה. אנחנו מטפלים בזה. כבר עכשיו מסתיים סבב אחד של הכשרת שירות לקוחות ואנחנו ממשיכים לקלוט עוד ועוד נציגי שירות".  
העליתי שאלה לצ'אט שלכם לפני 3 שעות ועדיין לא ענו לי.
"אני יכול להגיד לך שטיפלנו היום בעשרות תלונות. עדיין לא הגיע סוף היום. חכה. ויחד עם זה - שוב - אני מודה: המצב לא אידיאלי. רחוק מזה. אנחנו עובדים עכשיו מסביב לשעון כדי לענות לכל הלקוחות ולסגור את העיכובים".
לא נזכרתם קצת מאוחר מדי? הלקוחות זועמים כבר שבועות.
"הוצאנו להם מיילים בעניין, הכנסנו לאתר פופ-אפ שמסביר את המצב - אנחנו כן מגיבים לזה בסך הכל".
אפשר פשוט להחזיר את הכסף.
"אנחנו מחזירים עשרות אלפי שקלים ביום. חוץ מזה, אפשר לבטל את ההזמנה בלחיצת כפתור".  
לקוחות טוענים שזה לא עובד - והכסף בכל מקרה לא מוחזר אוטומטית.
"אנחנו מחזירים את הכסף כשאנחנו רואים את הבקשה. אם המשלוח עדיין לא יצא ממדינת היעד, הלקוח מזוכה במקום. אם הוא כן, אנחנו פונים ללקוח".
לקוחות טוענים שזה לא קורה.
"יכול להיות. כמו שאמרתי לך, זה בטיפול". 
נציין כי מאז שיחתנו עם המנכ"ל, מספר לקוחות החלו לדווח על יצירת קשר עמם לטיפול בתלונותיהם.
תגובות לכתבה(51):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    צדק
    צדק 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבל של אתר גנבים עושים טעיות ומתנערים
    סגור
  • 47.
    לא מאמין
    אס 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך עבדו עלינו האתר הזה לא שולח כלום ולא עונה ולא מחזיר כסף שומר נפשו ירחק
    סגור
  • 46.
    הזמנתי לחיילים נעליים . הכסף נלקח . הסחורה לא סופקה. ה (ל"ת)
    חלי 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    אל תיקנו מהם. שקרנים
    גרועים 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רכשתי נעליים במבע שחור , שלחו נעליים אפורות. בקשתי שיחליפו. מרחו אותי חודש במיילים פעם בשבוע . האם לעוד לקוחות זה קרה? אני רוצה לעשות תביעה ייצוגית נגדם
    סגור
  • 44.
    מדהים שעבור 3 שנים ואין שינוי (ל"ת)
    מימי 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 43.
    לא לקנות שם
    דוד 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזמנתי לפני יותר מחודש. לא סיפקו את הנעליים ולא מחזירים את הכסף. להתרחק.
    סגור
  • 42.
    בושה
    יעקב 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הזמנה 45 יום לא מגיע לא עונים לא חוזרים כסף ב חלום
    סגור
  • 41.
    נעל דפוקה
    מחמוד 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שימוש של חודש וחצי הנעל שקניתי ב 700 שח התחילה לעשות רעש והם סרבו להחליף ואפילו הפסיקו לענות לי
    סגור
  • 40.
    הזמנה לפני חודש לא קיבלתי ולא עונים
    מרגלית 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הזמנתי לפני חודש חגורת בטן 200 שקל קיבלתי מספר הזמנה מחכ. מחכה מנסה לייצור קשר אין שום מענה כתבתי אין תשובה מה יהייה ממש גניבה עוקץ הזהרו אל תזמינו מהם כלום לא אמינים שקרנים גונבים כסף חייבים שיחזרו את הכסף צריך לתבוע אותם תביעה ייצוגית
    סגור
  • 39.
    לברוח כמו מאש!!
    מני 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כזאת חברה עלובה לא ראיתי בחיי מתעלמים מהלקוחות מזיזים תאריכים אין עם מי לדבר אין אפילו מספר טלפון פשוט צוחקים ללקוח בפנים אסור לקנות מהם הזמנתי מהם 6 פריטים פשוט לא מגיעים אחרי 3 חודשיים!! וכשרוצים לבטל שם הכיף באמת מתחיל הפריטים בסטטוס החזרה חודש וחצי ולא קורה כלום ביזיון ביזיון ביזיון!!
    סגור
  • 38.
    לא לקנות שם
    אורנית סעדון 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתר מאכזב!!! ממליצה לקנות במקומות אחרים. קניתי כפכפים יקרים לאימי. כבר חודש ימים שלא הגיעו. רק אחרי שפניתי אליהם הם "גילו" כי זה באמת לא סופק. התקשורת עם צוות שירות הלקוחות גרוע כי אינם עונים להודעות ואינם מתייחסים. שירות גרוע ומאכזב מאד.
    סגור
  • 37.
    שוז אונליין shoes online רמאים - עקיצה לאור יום!!!
    רועי רגב 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שומר נפשו יירחק
    סגור
  • 36.
    חברה תת רמה
    יוסי 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שירות פח כמו כולם נפלתי בפח וקניתי מהם אולם קיבלתי את המוצר אבל המידה גדולה לי ולכן ניסיתי להחליף מידה אין תשובה מהם לא ניתן לעשות דרך האתר ופשוט חברה פח ושהסמנ״ל שלהם לא יקשקש בשכל לא מעניין אותם מהלקוחות שלהם צריך לסגור אותם ולתבוע אותם במליונים שירגישו על בשרם איך אנחנו הלקוחות מרגישים
    סגור
  • 35.
    שירות לקוחות
    אתי עירון 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין אפשרות להגיע לשירות לקוחות וגם לא ליצור קשר בצ׳ט
    סגור
  • 34.
    לא לרכוש מאייס אונליין - הזהרה
    יורם 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשום פנים לא לרכוש מאייס אונליין!! הזמנה בוצעה ב 15 יוני !!!!!!! ועד היום, לאחר חודשיים, לא סופקה!!! השירות שלהם מחפיר !!. פשוט אין שום שירות. לא ניתן ליצור קשר אתם בשום צורה ואופן!!!
    סגור
  • 33.
    shoesline
    יוחאי 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מחזירים כסף בהחזרת פריט, להיזהר ולא ממליץ.
    סגור
  • 32.
    נוכלים . להתרחק ומהר
    דורון 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שקרנים ורמאים
    סגור
  • 31.
    גנבים
    שני 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פשוט גנבים לא החזירו לי כסף על מוצר שהחזרתי, טוענים שלא קיבלו. פשוט גנבים
    סגור
  • 30.
    מוכרים סחורה שלא הגיעה לארץ
    שושו 09/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בגלל זה לוקח זמן... הזמנת? אם בארץ מילא.. אם לא.. חכה עד למשלוח הבא אם בכלל.. בושה של התנהלות
    סגור
  • 29.
    רמאים
    מירי 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    פשוט נוכלות אני כבר כמעט 3 חודשים ממתינה להזמנה ולא קיבלתי אותם גם לא דואגים להגיב להודעות
    סגור
  • 28.
    ביזיון
    מויקו 02/2021/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פשוט ביזיון מעל 3 חודשים מחכה להזמנה תוך כדי הזמנתי מחו״ל הזמנות, מארה״ב וגם מאירופה בכל תקופת הקורונה ורק משוז אונליין עוד לא קיבלתי את ההזמנה. בהתחלה היה תאריך משוער להגעה, והיום רק רשום בעיכוב כבר מעל חודש. פשוט מאכזב ממליץ לכולם להתרחק מהחברה המפוקפקת הזאת!!! נ.ב אפילו שירות לקוחות אין להם, עונים רק למייל אחרי ששולחים כמה וכמה פעמים!
    סגור
  • 27.
    נוכלים
    מריו ח 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שומר כספו ירחק מהאתר הזה.
    סגור
  • 26.
    שקרנים רמאים וגנבים בחסות החוק
    ש 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא סיפקו חייבו כרטיס לא עונים במייל הם פשוט שודדים וגונבים אותנו כל יום והמדינה לא עושדה כלום הם מתעשרים על חשבון אזרחים תמימים שנתנו בהם אמון, בסופו של דבר בעלי עסקים ישראלים תוהים מודע מזימינים מחו"ל ולא מהם, הנה לכם הסיבה רמאות ונוכלות זה מה שיש לישראלים לתת בתמורה
    סגור
  • 25.
    שקרנים רמאים וגנבים בחסות החוק
    ש 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא סיפקו חייבו כרטיס לא עונים במייל הם פשוט שודדים וגונבים אותנו כל יום והמדינה לא עושדה כלום הם מתעשרים על חשבון אזרחים תמימים שנתנו בהם אמון, בסופו של דבר בעלי עסקים ישראלים תוהים מודע מזימינים מחו"ל ולא מהם, הנה לכם הסיבה רמאות ונוכלות זה מה שיש לישראלים לתת בתמורה
    סגור
  • 24.
    רמאים!!
    איציק 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל פעם דוחים עוד חודש ועוד חודש. כבר 3 חודשים מחכה לנעליים! הגשתי בקשה לביטול ולא התייחסו, מה עושים?
    סגור
  • 23.
    אתר זבל. לא להתקרב!!!!!
    אריה 01/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא תקבלו את ההזמנה וגם לא החזר כספי. שומר נפשו ירחק!!
    סגור
  • 22.
    ביזיוןןןןןןןןןןןןןןן, חודשיים וחצי לחכות להזמנת נעליים (ל"ת)
    רעות 12/2020/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 21.
    זה ממש ככה
    גבריאלה 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבל שלא ראיתי את הכתבה הזו לפני שהזמנתי מהם לפני חודש. בהתחלה אמרו שהנעליים יגיעו תוך עשרה ימים, אחרי ביצוע ההזמנה המשלוח הוארך בחודש ועכשיו כשעבר החודש במעקב האריכו את צפי ההגעה בחודש נוסף. ביטלתי את ההזמנה ודרשתי החזר כספי, אין תגובה, כתבתי להם שלושה מיילים גם עליהם לא הגיבו. מקווה לקבל החזר כספי שילמתי 620 שקל על המגפיים שהזמנתי. יש לכם דרך להגיע אליהם? אני כבר על סף לפנות לטביעות קטנות זו ממש הונאה..
    סגור
  • 20.
    גם לי זה קרה איתם
    ג'ני 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הזמנתי נעליים ומשלוח לא מגיע. לא ניתן להשיג אותם ועכשיו גם דחו לי את תאריך המשלוח בעוד חודש. לא להתקרב!!!!!
    סגור
  • 19.
    שוזליין לא להתקרב!!!!
    שוש 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עברו מעל שלושה חודשים מאז ההזמנה שביצעתי עבור 6 פריטים. כשהעונה כבר עברה והבגדים שהזמנתי כבר לא תואמים. ומה גם שכבר היו סיילים בכל הרשתות על כל הפריטים שהזמנתי כך שיכלתי להשיג אותם במחירים נמוכים משמעותית בזמן שאני עדין ממתינה להזמנות שלי. כאשר פעם בחודש מגיע פריט אחד.(מתסכל) ויותר תמוה שאחרי שלושה חודשים של המתנה מורתת עצבים פתאום אני רואה עדכון בעמוד שלהם שהנעלי אדידס שהזמנתי לא קיימות במלאי (שולשה חודשים אחרי שגביתם כסף נסכרתם שלא קיים במלאי?!) לפני מעל חודש ביקשתי לבטל את כל ההזמנות שטרם סופקו, אך עד היום לא ביטלו ולא התייחסו לבקשה שלי שזה שערוריה בפני עצמה. בינתיים שלחו אלי פריטי קיץ שכבר לא אקטואליים לי אבל את התיק של נייק עדיין לא שלחו וכמובן שאין גם צפי. חברה גרועה. עוקץ של ממש . שירות גרוע פשוט נוכלות לשמה! לא להתקרב!!!!!
    סגור
  • תגובה הזויה
    מגיב 02/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קראתי פה תגובות שאנשים לא מקבלים את הפריטים שהזמינו בכלל וזיכויים להזמנות, שאלו תלונות לגיטימיות לגמריי. אבל דבר ראשון: החנות נקראת שוזאונליין (Shoesonline) ולא שוזליין (Shoesline), שהפרוש הוא נעלים ברשת ולא קו נעליים! ודבר שני: הטענות שלך הזויות לגמריי!! שלחו אליך פריטי קיץ שהם לא אקטואליים? ואת רוצה שיבטלו אותם כי הם לא תואמים לעונה? תגידי את אמיתית??
    סגור
  • 18.
    שירות
    שי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברה חרא לא להתקרב אליהם לא עונים ולא מזכים
    סגור
  • 17.
    לא מספקים הזמנות, לא מחזירים את הכסף
    אבי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מגיבים לפניות דרך האת, בינתיים רק תחושה של ביזיון, מקווה שלא יהיה בנוסף גם רמאות
    סגור
  • 16.
    לא מספקים הזמנות
    אביגיל 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הזמנתי לפני כחודשיים ועד עכשיו לא הגיע, אין מענההואין עם מי לדבר, פשוט חברה כושלת. לא כדאי להזמין מהם!
    סגור
  • 15.
    חפשו אתר אחר לזמין ממנו
    דנה ברודי 11/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין הצדקה לקנות מהאתר שלהם ואין שום ערבון שההזמנה תגיע!! פשוט רמאות ללא שירות לקוחות
    סגור
  • תזמינו מ - https://shoesale.co.il/ שירות לקוחות מצויין (ל"ת)
    ערן 11/2020/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 14.
    גם אחרי חמישה חודשים מפרסום זה הבלגן נמשך - ביזיון (ל"ת)
    אחד 11/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    מחכה חודשיים להזמנה
    יאיר 11/2020/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שום דבר לא השתנה. עדין שירות מתחת לכל ביקורת
    סגור
  • 12.
    חבורה של פשלונרים
    איציק 11/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נתתי להם צ׳אנס נוסף לאחר שבפעם הקודמת הנעליים לא סופקו, לצערי שוב זה קרה , חודשיים עברו ונעליים אין, בטלתי את העסקה לפני שבוע והכסף לא הוחזר וכן שרות הלקוחות אינו מגיב לפניה, תעשו לעצמכם טובה והתרחקו מהם!!
    סגור
  • 11.
    ברגע זה קורה לי אותו דבר איתם. הזמנתי נעליים לפני חודש
    שירות מזעזע 10/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אסור לקנות אצלם. זו תרמית. הם לא מספקים את המוצר בטווח זמן הסביר ומעל הסביר גם. לא יודע אם זה בכלל יגיע יום אחד.
    סגור
  • 10.
    לא חל שיפור
    א. כהן 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הזמנתי מהם בתחילת ספטמבר. מועד אחרון לאספקה שניתן על ידם 30.9 , התאריך חלף, פניתי לשרות לקוחות , לא עונים...
    סגור
  • 9.
    מה שזול בסוף יקר (ל"ת)
    ארי 10/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    רמאים
    שיר 09/2020/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שוז אונליין גנבים, הם לא באמת מביאים את ההזמנות, לא מעדכנים ולא מחזירים כסף גם אם הנעליים לא הגיעו, ביזייון, להתרחק ולא לרכוש מהם
    סגור
  • 7.
    לא להזמין מהאתר הזה!!!
    אירה 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שירות גרוע , לא עונים , לא מחזירים כסף, לא מביאים הזמנה כבר 3 חודשים . אין עם מי לדבר .
    סגור
  • 6.
    מה ניתן לעשות?
    שרון 09/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אנחנו עדיין לא קבלנו את ההזמנה.מה ניתן לעשות??
    סגור
  • 5.
    שרות גרוע
    אמיר 09/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פשוט בושה וחרפה!!! לקבל תגובה מהם לוקח מעל שבוע.. פשוט גנבים
    סגור
  • 4.
    מעדכן מספטמבר-המצב אותו דבר!
    תמיר 09/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא עונים, לא שולחים, לא חוזרים!
    סגור
  • 3.
    שירות גרוע!
    משה 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין סיכוי לקבל את הנעליים!
    סגור
  • 2.
    מחכה כבר כמעט חודשיים לנעליים, ללא מענה (ל"ת)
    Refael 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • עוגמת נפש...5 חודשים במשא ומתן מתנת יום הולדת לבעלי מח
    נורית אפל חמו 10/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח מחכה מתחילת יוני....בחיים לא אזמין מהם וגם אמליץ שלא להזמין....הזמנתי נעליים מאסוס וקיבלתי תוך 9 ימים...זה עוד מחו"ל
    סגור
  • 1.
    עבודה בענים
    מנשה אירני 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני חודש הזמנתי נעלים דחו ל23.7 ועכשיו דחו ל07.8 אין עם מי לדבר בקשה לביטול לא נענת בקשתך בטיפול מענין שהם ממשיכים לקבל ולגבות כסף אני מאוד מקוה שלא הלך הכסף
    סגור