כסף וצרכנות

הטריק של הישראלים: ככה קונים באסוס ושיין ועוקצים במחיר במאות שקלים

כן, רובם כבר מכירים את הטריק אבל למי שעדיין לא נמצא משום מה בפייסבוק או באינסטגרם: אפשר כאן ועכשיו לחסוך עשרות ומאות שקלים בקניות באסוס, שיין וזארה. אבל אל תדאגו, אנחנו עדיין לא מגלים
מערכת ice |  1
קונים באסוס דרך טורקיה (צילום pexels ,freepik)
זה אולי אחד הסודות השמורים ביותר בחברה הישראלית, שעובר מפה לאוזן עם קצת מידע בגוגל. אבל ברשתות החברתיות בישראל זה אולי הדבר הכי ידוע שיש: איך להזמין מוצר מחו"ל ולעקוץ את המערכת: במקום לשלם את המחיר היקר שמופיע באתר הישראלי, משנים למדינה אחרת ומטבע אחר ופשוט מקבלים את אותו המוצר במחיר יותר זול - בחיסכון שיכול להגיע לעשרות ומאות שקלים.
אז נכון, לא בכל האפליקציות זה אפשרי, אבל באסוס, שיין וזארה זה בהחלט אפשרי. איך זה עובד? מחליפים את מיקום המדינה בו אתם נמצאים, כאשר על פי חוות הדעת של "המומחים" ברשתות החברתית - העדיפות היא לטורקיה והחלפה למטבע המקומי או לרובל הרוסי. המחיר שיופיע לכם יהיה פשוט יותר זול באופן משמעותי, כי ככה זה: בישראל סתם מעלים מחירים.
 שאלה בקבוצת שיין ישראל. צילום מסך פייסבוק אבל, יש עוד משהו. כי באפליקציות הצרכנות, כמו באסוס, ישנו קוד IL17 המעניק 17% הנחה נוספים על הרכישה - ככה שהישראלים למדו בעצם להוזיל את המחירים בכמעט חצי מחיר. אגב, יש כאלה שחושבים שאי אפשר להשתמש בקוד קופון של ישראל. אבל הטריק הוא רגע לפני הרכישה להעביר שוב לישראל ואז להשתמש בקוד הקופון ומעבר למחיר. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם זה מותר ולא גניבה?
    עדי 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לתשובה האם זה מותר לעשות את זה.
    סגור