כסף וצרכנות

מאסק צייץ: "הדוג'קוין ישפר את יעילות העסקאות", וגרם לביטקוין להתרסק שוב

אחרי שביטל את האפשרות לשלם בביטקוין על רכבי טסלה בשל הזיהום הסביבתי, מנכ"ל חברת הרכבים הבהיר: "אני מאוד מאמין בקריפטו, אבל הוא לא יכול להניע גידול מאסיבי בשימוש בשמנים מזעזעים ובפחם", המטבע הדיגיטלי ההומוריסטי הרוויח, המטבע הבכיר פחות
כפיר אדר | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, pixabay)
לאחר ההחלטה שלו ושל טסלה שלא לקבל יותר ביטקוין כאמצעי תשלום לרכישת הרכבים של החברה, זאת לאור הזיהום הסביבתי שנגרם מכרייתם, אילון מאסק ניסה להבהיר הלילה (אור לשישי) את דבריו, שגרמו לערך המטבע הדיגיטלי להתרסק.
מאסק צייץ בטוויטר שלו המונה מיליוני עוקבים: "כדי להיות חד וברור, אני מאוד מאמין במטבעות הקריפטו, אך הוא לא יכול להניע גידול מסיבי בשימוש בשמנים מזהמים ובפחם. עבודה עם דוג'קוין תשפר את יעילות עסקאות המערכת. זה מבטיח פוטנציאלית".
הדברים שאמר הפעם גרמו שוב לנפילה בערך הביטקוין, שלראשונה מזה למעלה משלושה חדשים ירד מתחת לרף 50 אלף הדולר והתייצב על 49,177 דולר בלבד, בעקבות ירידה של 2.57% מערכו בסך הכל.
המרוויח הגדול של המטבעות הדיגיטליים היה הדוג'קוין, שבעקבות דבריו של מייסד ומנכ"ל טסלה טיפס ב-16.1% לערך ל-0.511 דולר בסך הכל. האתריום אגב גם נסוג משמעותית וערכו הגיע ל-3,804 דולר בלבד אחרי שאיבד 2.92% בסך הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה