כסף וצרכנות

זה הסכום המטורף שהוציאה ביונסה על הרכב היקר בהיסטוריה

הפרטים המעטים שנחשפו אודות כלי הרכב החדש של רולס-רויס הספיקו עבור כמה אנשים, שמצאו בהם שלל רמזים לזהות המשפחה המוזיקלית העשירה שתהיה הראשונה ליהנות מהמכונית
יאיר מור |  5
גיי זי ביונסה והשמפניה (צילום צילום מסך טוויטר)
הצבע, טמפרטורת המקרר וציוד הפיקניק - הפרטים האלה, שהיו בין המעטים שפורסמו אודות רכב האולטרא-יוקרה החדש של רולס-רויס, מהווים עתה בסיס לדיווח אודות זהותו של הלקוח הראשון שיקבל את מכונית ה-Boat Tail של החברה.
לפי דיווח בטלגרף הבריטי, הרכב יוצר על פי הזמנה של בני הזוג שון קורי קארטר, הלוא הוא ג'יי זי, וביונסה נואלס-קארטר. הרמזים, על פי הדיווח, מתחילים מצבע הרכב: כל חלקו החיצוני, כמו גם מושבי העור והבד המצפה את הדלתות, הגג והשמשיה שבתא המטען, צבועים בכחול-בהיר. ג'יי זי אמר בעבר לא פעם שכחול הוא הצבע האהוב עליו, הוציא סדרה של שלושה אלבומים בשם Blueptint ("תוכנית מתאר" בתרגום חופשי, אך בתרגום מילולי "הדפס כחול") ואף קרא לבתם הבכורה בת ה-9 Blue Ivy.
בנוסף, למגזיני רכב שקיבלו הזדמנות לצלם את הרכב נאמר שהמקרר הזעיר בתא המטען מכויל לטמפרטורה של 6 מעלות - הטמפרטורה המומלצת על ידי מותג השמפניה ארמנד דה בריניאק, שהראפר רכש את השליטה עליו ב-2014. פריט נוסף בתא המטען הוא ערכת פיקניק, שתואמת את אהבתה של המשפחה המוזיקלית לפיקניקים בחוץ. את רבים מהפיקניקים האלה, אגב, הם עורכים בריביירה הצרפתית, באזור קוט ד'אזור - שפירושו המילולי הוא "חוף התכלת".
אין ספק שהזוג קארטר-נואלס הוא אכן מועמד מצוין לרכישת רכב במחיר מטורף של 20 מיליון ליש"ט, שהם יותר מ-90 מיליון שקל. לפי דירוג שפורסם בתחילת השנה, השניים הם הזוג הרביעי בעושרו בעולם הבידור, עם שווי נכסים של מיליארד וחצי דולר. במחיר הזה, אגב, הם יכלו לרכוש 40 יחידות של מכונית הדגל האחרונה של רולס-רויס, או כמעט 2 מכוניות מדגם העל האחרון של בוגאטי, La Voiture Noir ("המכונית השחורה"), שהושקה ב-2019.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נראים כמו קופים
    מוש 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מילא ביונסה יש עוד תווי פנים יפים וגם גוף נאה, אבל כל היער הוא תוספות וגם יש לה סטייליסטית צמודה ומאפרת וצלם ועוד כדי שלא לא יוכלו לראות את מראה האמיתי שהוא הרבה יותר סתמי, אבל גייזי זה כבר כיעור רציני
    סגור
  • זה לא הנושא בכלל
    אמאשך 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לדבר ככה על ביונסה וגיי זירו!??
    סגור
  • 3.
    כמה עיניים חמסה חמסה (ל"ת)
    תומר 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הרבה כסף
    Zd 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסכום מטורף שכזה למה לא?כשיש המון
    סגור
  • 1.
    לא נכון
    מתקן 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי התכוונתם ל-20 מכוניות בוגאטי?
    סגור