כסף וצרכנות

וולט מתרחבת? החברה נכנסת לעיר חדשה

אחרי שאפליקציית המשלוחים נכנסה לכמה ערים שונות בארץ, וולט מגיעה לעיר חדשה, העיר ה-14 שוולט נכנסה אליה בישראל ולראשונה מגיעה גם לגבולות הדרום. לאיזה עיר היא נכנסה?
מערכת ice | 
ליאור אשכול (צילום אסף קרלה)
וולט הודיעה היום  (ראשון) כי שירות המשלוחים של החברה נכנס לעיר חדשה, אשדוד, לראשונה החברה נכנסת לדרום הארץ. בחברה סיפרו כי לצורך הרחבת השירות גויסו עשרות שליחים, שיאפשרו לתושבים לקבל משלוח חם, טרי ובזמן ממוצע של כ-30 דקות מכמה מהמסעדות באזור. עם הקרבה לקיץ, וולט וידאה שרוב חופי הרחצה בעיר יהיו בטווח המשלוחים כדי שהרוחצים יוכלו להזמין אוכל ולפגוש את השליח עם בגד הים.
כזכוןר, חברת וולט הוקמה ב2014 בהלסינקי, פינלנד, ומאז התרחבה ליותר מ20 ערים מרכזיות בעולם. עד היום מרכז פעילותה של וולט ישראל היה בגוש דן, השפלה והשרון ואילו היום וולט נכנסה כאמור למישור החוף הדרומי.
מנכ״לית וולט ישראל, ליאור אשכול אמרה: ״אנחנו מתכננים כבר זמן רב את כנסיתנו לאשדוד, אחת הערים הגדולות בישראל. אנחנו שמחים להביא את השירות המהיר והיעיל של וולט לאשדוד, כך שהעסקים והלקוחות יוכלו להנות מחווית המשלוח הייחודית וסטנדרט השירות הגבוה שלנו. אשדוד עברה תקופה לא קלה בשנה האחרונה עם הקורונה והמצב הבטחוני. וולט גאה להגיע לתמוך בעסקים הקטנים אחרי התקופה המאתגרת הזו בעיר ולהביא לתושבי אשדוד ובעלי העסקים בה את הסטנדרטים הבינלאומיים שהבאנו עד היום מנתניה דרך תל אביב ועד יבנה. אנחנו שמחים ומתרגשים מהכניסה שלנו לעיר ובטוחים שכולם יהנו מוולט״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה