כסף וצרכנות

חברת החשמל מזהירה: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות

קיבלתם בקשה לתשלום חוב בהודעת טקסט לנייד? תיזהרו, מנסים להונות אתכם. מה כתוב בהודעה ואיך צריך לפעול? התשובות בפנים
כפיר אדר |  1
חברת חשמל (צילום Anat Hermony/FLASH90 Edit ice)
רק לפני כשבועיים התקבלו בחברת החשמל התראות מלקוחות אשר קיבלו דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית והנה זה קורה שוב ויש צורך להיזהר.
ביממה האחרונה התקבלו התראות כי מופצת הודעת טקסט לנייד המבקשת להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.
חברת החשמל מבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון.  והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il.
לדברי חברת החשמל, אין להתייחס או להשיב לפניה שכן אין היא פנייה רשמית מטעמה. חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים כדי שיפעלו למצות את הדין עם האחראים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קיבלתי
    רוזנשטיין 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלתי את ההודעה אבל אחרי תחנונים ובקשות הם אמרו שהם ישלמו את החשבון,נוכלים אשכנזים לא חסרים, מקום המדינה יש לנו הרבה נוכלים אשכנזים שגנבו מיליונים אבל הכל כיסו,
    סגור