כסף וצרכנות

חסמתם את המדרכה עם הקורקינט? האפליקציה תביא לכם קנס

חברת הקורקינטים השיתופיים ליים תדרוש מהמשתמשים בישראל לצלם את הקורקינטים בעת החניה - ותקנוס אותם אם חנו מחוץ לחניות המוסדרות
יאיר מור |  1
קנסות לרוכבי קורקינט ליים (צילום אוליבייה פיטוסי/פלאש 90, Marco Verch / flickr)
החל מהימים הקרובים, משתמשי שירות הקורקינטים השיתופי Lime בישראל שישאירו את כלי הרכב בתום הנסיעה כשהם חוסמים את המדרכה או הכביש עלולים להיקנס על כך דרך האפליקציה של השירות.
החברה הודיע כי תחל להפעיל בישראל, לראשונה בעולם, תכונה חדשה המבוססת על בינה מלאכותית, שתנתח את התמונות שהיא דורשת מהמשתמשים לצלם בסיום הנסיעה ותתריע אם הקורקינטים חונים מחוץ לחניה מוסדרת.
עד כה, משתמשי השירות התבקשו לצלם את כלי הרכב בתום הנסיעה, אך התמונות הללו שימשו בעיקר לאיתור הקורקינטים על ידי הנוסעים הבאים. עתה, תנתח מערכת הבינה המלאכותית את התמונות בערים כמו תל אביב, בהן החניה מוסדרת בשטחים המסוממנים בקווים לבנים, ותתריע אם אם חונים מחוץ לשטח המוסדר, או תפנה את הרוכב לשטח המסומן הקרוב. רוכב שלא ידאג לכך שהרכב עליו נסע חונה בשטח המסומן - יספוג קנסות.
יניב גודר, מנכ"ל אזורי במזרח התיכון בחברת Lime, אמר כי "כחברה המובילה את מהפכת המיקרו-מוביליטי, וככזו הפועלת בעשרות מוקדים עירוניים ברחבי העולם, אנו רוצים להיות שותף מלא ואמיתי עבור הערים וכן עבור כלל משתמשי הדרך. שמירה על הסדר העירוני וטיפול בנושא החניה הנם קריטיים להצלחה שלנו. החזון שלנו הוא החזרת רחובות וערים לתושבים על ידי הפחתת כמות הרכבים בכבישים. במקביל, אנו מחויבים לעשות זאת תוך כדי השתלבות במרחב העירוני בצורה הטובה ביותר. בנוסף לחינוך רוכבים, הפיתוח האחרון, המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת של בינה מלאכותית, נועד להבטיח את תרומתנו לסדר במרחב העירוני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב שצריך לגרום בכח לאנשים להתנהג כמו בני אדם
    גל 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל זה לא נגיר לראות את כלי הרכב האלה מונחים בכוונה לרוחב המדרכה, כנראה זה מגניב לראות קשיש מועד ושובר רגליים .
    סגור