כסף וצרכנות

אחת העסקאות הגדולות של הקיץ בעולם הכדורגל נסגרה. כמה יונייטד תשלם?

מנצ'סטר יונייטד החתימה את קשר בורוסיה דורטמונד ונבחרת אנגליה בעסקה של מאות מליוני אירו.
מערכת ice | 
גיידון סאנצו (צילום אינסטגרם גיידון סאנצו)
אחת העסקאות הגדולות של עולם הכדורגל יצא אתמול (חמישי) לפועל כשדיווחים שונים סיפרו על סיכומה של מנצ'סטר יונייטד עם בורוסיה דורטמונד על מעברו של ג'יידון סאנצ'ו לשורות השדים האדומים.
השחקן האנגלי שבימים אלו נמצא עם נבחרתו בטורניר היורו, שהה בלונדון בשלושת השבועות האחרונים מכיוון שכל משחקי נבחרתו במסגרת הטורניר עד כה שוחקו בעיר. יש להניח שיונייטד ניצלה זאת ותוך כדי הגיעה עימו לסיכום על חתימתו בקבוצה ל-5 שנים עם משכורת של 290 אלף יורו בשבוע, כשאם מחשבים את הסכום באופן שנתי, יוצא שהחשקן ירוויח רק ממשכורת הבסיס שלו בקבוצה כ-15,000,000 אירו בשנה. הסכום כאמור, הוא ללא בונוסים נוספים שהקשר יקבל הקשורים בהופעות בנבחרת, זכייה בתארים והגעה להישגים אישיים תוך כדי המשחק בקבוצה.
לאחר שסיכמה יונייטד עם השחקן נותר לה לסגור מול הקבוצה הגרמנית בה השחקן האנגלי פרץ  ומככב, בורוסיה דורטמונד. בסופו של דבר הקבוצות הגיעו לסיכום על מכירתו של סאנצ'ו בתמורה ל85,000,000 אירו שיכולים להגיע בהמשך ל-90, תלוי במספר תנאים הקשורים גם בין היתר למספר הופעותיו של השחקן בקבוצה ולהישגים הקבוצתיים שהוא ישיג עימה.

סאנצ'ו במדי נבחרת אנגליה (צילום מתוך האינסטגרם של ג'יידון סאנצ'ו)
אמנם מדובר בסכום מעט קטן יותר ממה שהשחקן היה שווה לפני שנה, אך עדיין מדובר באחת העסקאות הגדולות והיקרות בשנים האחרונות בעולם הכדורגל. יונייטד תשלם את הסכום לקבוצה הגרמנית ב-5 פעימות, ובסופו של דבר אם הכוכב האנגלי ישלים את כל 5 השנים שלו בקבוצה - יצא שהשדים האדומים ישלמו על כל העסקה כ-165,400,000 אירו הכוללים את נטו את עלות הקנייה שלו והמשכורת. כעת חובת ההוכחה היא על השחקן שנחשב לאחד מהכישרונות הצעירים הטובים ביותר בעולם, שאם יגיע להישגים אישיים וקבוצתיים יש להניח שבצירוף הבונוסים השונים עלות העסקה תגיע לכ-180 מיליון אירו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה