כסף וצרכנות

אשטון קוצ'ר היה אמור להיות הסלב הראשון בחלל, מדוע מכר את הכרטיס?

הכוכב ההוליוודי יכול היה להמריא בחללית של וירג'ין אטלנטיק לצד המיליארדר ריצ'רד ברנסון, אבל החליט לוותר על החלום רק בשל העובדה שאשתו מילה קוניס ביקשה ממנו שיחשוב שוב על המשפחה
כפיר אדר | 
אשטון קוצר (צילום טוויטר אשטון קוצר)
אשטון קוצ'ר יכול היה להיות הכוכב ההוליוודי הראשון שמגיע לחלל יחד עם ריצ'ארד ברנסון, אבל לדברי CNN, הוא מכר את כרטיסו בטיסה של וירג'ין גלקטיק לחלל מכיוון שאשתו, מילה קוניס, שכנעה אותו שזו לא "החלטה משפחתית חכמה".
בראיון שנערך לאחרונה לאתר Cheddar News, השחקן הראשי בעונות האחרונות של "שני גברים וחצי" גילה כי הוא אמור היה להצטרף לטיסה עם חברת הנסיעות בחלל של המיליארדר הבריטי, עד שזוגתו גרמה לו להעריך מחדש את הסיכון. "כשאני התחתנתי והיו לי ילדים, אשתי בעצם עודדה שזו לא החלטה משפחתית חכמה ללכת לחלל כשיש לנו ילדים צעירים, אז בסופו של דבר מכרתי את הכרטיס שלי בחזרה לווירג'ין גלקטיק", אמר קוצ'ר.
השבוע, מייסד וירג'ין גלקטיק ברנסון, יחד עם חברי הצוות סירישה בנדלה, בת 'מוזס וקולין בנט והטייסים דייב מקאי ומייקל מסוצ'י, נסעו לקצה החלל בחלל SpaceShipTwo, מטוס מכונף עם מנוע רקטה יחיד שיש לחברה. ביליתי כמעט שני עשורים בפיתוח. וירג'ין גלקטיק מתכננת לבצע טיסת ניסוי אחת נוספת לפני שתתחיל להטיס לקוחות משלמים. עד כה, יותר מ -600 איש שמרו כרטיסים במחירים של 200-250 אלף דולר. החברה צפויה לפתוח בקרוב את מכירת הכרטיסים, אם כי במחיר גבוה יותר.
"הייתי אמור להיות בטיסה הבאה, אבל אני לא אהיה בה בסופו של דבר," אמר קוצ'ר שעל אף הוויתור, הוא עומד על כך שחלומו לראות את הגלקסיה מלמעלה עדיין חי וקיים. "בשלב מסוים אני אגיע לחלל", אמר קוצ'ר למגישה קריסטן שולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה