כסף וצרכנות

מכבי תל אביב עוברת לפומה בחוזה של מיליונים

אלופת ישראל בכדורסל עוזבת את נייקי לאחר 19 שנה וחוברים לחברת הלבשת הספורט בהסכם  ל-5 שנים בשווי מיליוני שקלים
מערכת ice | 
מכבי תל אביב כדורסל (צילום מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית)
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הודיע היום (חמישי) על עסקת אימוץ חדשה עם פומה בשווי מליוני שקלים לחמש השנים הקורבות. במסגרת שיתוף הפעולה המועדון ימותג תחת Puma Hoops. במסגרת ההסכם, אלופת ישראל בכדורסל תשחק עם בגדי פומה, כאשר העתקים מדויקים של המדים יהיו זמינים לרכישה בחנויות המועדון. 
שיתוף הפעולה בין השתיים  ישתלב בקמפיין הדגל של המותג בעולם - Only See Great שנוצר על ידי הראפר ג'יי.זי. הנציגה הישראלית ביורוליג תהיה קבוצת היורוליג הראשונה שמשחקת עם מדי פומה, במה שנחשב לצעד משמעותי בזינוק של מותג Puma Hoops בעולם.
יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, עו"ד שמעון מזרחי, אמר : "בפיתחה של עונה חדשה זו מבשרים אנו על עידן חדש ולפיו עוברים אנו לשנים הבאות למותג העולמי פומה. גאים אנו בשילוב ידיים מנצח זה". מנהל הפעילות של פומה בישראל, איתמר ריין אמר כי "החיבור בין פומה, מותג הספורט האייקוני, אשר חתום על כמה משיאי הספורט הגדולים בכל הזמנים ביחד עם מועדון הפאר הישראלי היה חיבור טבעי וחשוב. אנו בטוחים כי ביחד נצליח להשיג את היעדים הגבוהים של שני המותגים ונרגש מדינה שלמה"
אחד האנשים הדומיננטים בהתעוררות המחודשת של Puma בשוק הספורט כאמור הוא לא אחר מאשר הראפר ואיש העסקים ג'יי.זי, שמשמש כשגריר המותג. בין שחקני הכדורסל המובילים שמשחקים תחת המותג הם לאמלו בול משארלוט הורנטס (בחירה שלישית בדראפט 2020), קייל קוזמה (שעבר מלוס אנג'לס לייקרס לוושינגטון וויזארדס) ודיאנדרה אייטון מפיניקס סאנס (בחירה ראשונה בדראפט 2018). הם מצטרפים לפרזנטור נוסף די מוכר, שרץ ממש ממש מהר – יוסיין בולט, שיאן העולם בריצות ל-100 ו-200 מטרים.
אולם עזקת האימוץ הבולטת ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה נגועת בכדורגל. החברה חתמה בשנה החולפת עם כוכב נבחרת ברזיל ופאריס סן ז'רמן, ניימאר, על חוזה המוערך בסך של כ-25 מיליון אירו לשנה והוא הפך לשחקן שמרוויח הכי הרבה כסף בחוזה עם חברת הלבשה. גם ניימאר נפרד לאחר שנים בחברת נייקי. מקור החתימה שלו ושל כוכבים נוספים וככל הנראה גם עם מכבי תל אביב שנחשבת למועדון פאר בשוק הכדורסל האירופי הוא אסטרטגיה של החברה להשתלט מחדש על השוק ולהתחרות בנייקי ואדידס.
מנכ"ל מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, עדלי מרכוס, מסר: "פומה היא מותג מרענן שנמצא בצמיחה אדירה ואנחנו שמחים להצטרף לדרך הנהדרת שהמותג עושה. גם מבחינה טכנולוגית, המדים האלה מביאים בשורה ויהיו זמינים לראשונה לרכישה בחנות המועדון ובאונליין לכל האוהדים שלנו, שיוכלו להתחדש באותם מוצרים בדיוק שלובשים השחקנים במהלך העונה. בנוסף, גם מחלקות הנוער ובתי הספר לכדורסל של המועדון בכל רחבי הארץ ילבשו מדים בעיצוב זהה לקבוצה הראשונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה